شناسهٔ خبر: 83612 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

توهین مسیح علی‌نژاد به قرآن! +عکس

مسیح علی نژاد 43 مسیح علی نژاد، خبرنگار خارج نشین که بعد از برهنگی به بهانه اعتراض به تقلب در انتخابات ۸۸ و بعد از آن ایجاد کمپین آزادی های یواشکی در فیس بوک، ماهیت وجودی خود را برای مخاطب آگاه عیان کرده بود، اینبار از پروژه ای جدید رونمایی کرد!!

به گزارش نماینده به نقل از جام نیوز، مسیح علی‌نژاد اخیرا پس از تماس با برخی از علما و بعد از تماس با آیت الله مدرسی عضو شورای نگهبان در پاسخ به یکی از هوادارانش که در کامنتی برای وی نوشته بود که چرا به قرآن و اعتقادات مسلمانان توهین می کنی ماهیت کافرش را افشا کرده و طرد خود از سوی پدرش را به گردن روحانیون انداخته و نوشته است: پدر و مادر من سهمی در قدرت ندارند دو انسان ساده روستایی هستند، سختگيریهای آنها هم محصول همين سيستم است که می گوید زن نباید آواز بخواند چرا چون قرآن هزار و چهارصد سال پيش گفته!!

 

 

نظرات مخاطبان 2 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۶ ۱۸:۰۴امین 2 6

    کجای سخن این بنده خدا توهین به قرآن بود؟!!! خوب زمان نزول که درسته موارد مورد اشاره هم در قرآن موجوده . اون قسمت قدرت و سخت گیری (از نظر وی)به سیستم ارجاع شده است نه به قرآن!!!
    ضمن اینکه اساسا بعضی از مسائل نامربوط بهم ربط داده شده مثلا صدای زنان اگر مورد استناد حضرات فرهنگ زمان پیامبر است  که منظور و اشاره به نوعی خوانندگی شهوانی است که آن زمان مرسوم بوده و عمدا به جهت تحریک افراد کارکرد داشته و آواز معمولی نبوده. مورد دیگر حجاب و روبنده زنان عرب بوده و هست که به نوع آرایش بی رویه آنان برمی گردد و در ایران مگر در خوزستان و باز هم قوم عرب مصداق نداشته و برای دیگر اقوام این گونه آرایش غیر قابل باور و ناپسند می نماید. و اگر زنان عرب از  پوشش اسلامی استفاده نکنند اولین معترض آن زنان دیگر جوامع خواهند بود چرا که نگاه ابزاری به زنان (آن هم صرفا ابزار جنسی) را ترویج می دهد. لذا موضوع حجاب در این چنین رویکردی به زن مطرح گردیده و از موضوع ساپورت و... فراتر است. هر چند که جایگاه معنوی کلام خدا محفوظ و در همه زمانها راهنمای ورود به عالم معنا   می باشد و ارزش معنوی آن والاست و محدود به تفاسیر دنیوی نیست.
                                

نظر شما