شناسهٔ خبر: 83535 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

معاونين رئیس جمهور با فعالان فتنه دیدار کردند

فتنه 88 معاون حقوقی و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درآستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اقدامی عجیب به دیدار برخی فعالان فتنه ۸۸ رفتند.

به گزارش نماینده به نقل از پارس، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور به همراه سعید بیات معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری روز سه شنبه ۲۱ بهمن از ندامتگاه زنان در این شهرستان بازدید کردند.

در جریان این بازدید تنی برخی مسئولان شهرستان نیز معاونین رئیس جمهور را همراهی کردند.

این بازدید با هدف دیدار با فعالان فتنه ۸۸ انجام شد.

ملاوردی و امین زاده با آتنا فقیه و حکیمه شکری از بازداشتی های فتنه ۸۸ دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار آن ها در خواست هاي بسياري كه متفاوت از ساير زندانيان بود را بيان داشتند.

این اولین بار نیست که معاون امور زنان رئیس جمهور از فعلان فتنه ۸۸ حمایت میکند.

پیشتر و در جریان برگزاری مراسم روز زن که با حضور روحانی برگزار شده بود برخی شخصیت های فعال در فتنه حضور داشتند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی دعوت این افراد به این مراسم گفته بود: ما از اقشار مختلف بانوان دعوت کرده بودیم و مشی دولت هم حذف کسی نیست.

به نظر می‌رسد دولت یازدهم بر خلاف اظهارات مقامات مبنی بر رسیدگی به وضعیت اقتصادی و پرهیز از حاشیه‌های سیاسی، نه تنها به فکر وضعیت معیشتی مردم نیست بلکه با ورود بعضی از افراد حاشیه‌دار و معلوم‌الحال به بدنه دولت، به نوعی به دنبال احیاء و علنی کردن بی‌بندوباری و تریبون دادن به فتنه‌گران و متهمین سیاسی است.

اين درحالي است كه مشكلات اقتصادي، مشكلات مردم اهواز، مشكلات زنان خانوار متاسفانه از سوي معاونين رييس جمهور، جدي تلقي نمي شود. البته ملاوردي در اين موضوعات مسبوق به سابقه است ولي در مورد الهام امين زاده، اولين بار است كه چنين اتفاقي، رخ مي دهد.

لازم به ذكر است روز گذشته مولاوردي با پاپنيز ملاقات داشت كه تاكنون جزيياتي از آن منتشر نشده است. برخي رسانه ها مدعي هستند اين ديدار در پشت درهاي بسته صورت گرفته است.

نظر شما