شناسهٔ خبر: 83474 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

۲ لایحه مرتبط با اقتصاد مقاومتی به قانون تبدیل شد

اقتصاد مقاومتی43 نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس گفت: دو لایحه مرتبط با اقتصاد مقاومتی به قانون تبدیل شد.

به گزارش نماینده، علی محمد احمدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: لایحه تنظیم بخشی از مقررا ت مالی دولت که ایرادات شورای نگهبان آن رفع شده و مجددا به شورای نگهبان ارسال شده است و به احتمال زیاد این هفته به مجلس ارسال می‌شود و رئیس مجلس نیز قانون آن را به دولت ابلاغ می‌کند.

وی افزود: لایحه دیگر قانون خروج غیرتورمی از رکود و ارتقای نظام مالی است که در هفته گذشته کلیات در مجلس تصویب شد و به شورای نگهبان ارسال شد و پس از بررسی قانون بودجه آن نیز به قانون تبدیل می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس تصریح کرد: این دو قانون سهم بسیار بالایی در مقام سازی اقتصاد ایران و اقتصاد مقاومتی خواهند داشت.

وی گفت: چهارسال است که ما کشور را با وجود تحریم‌های بسیار زیاد اداره می‌کنیم، در صورت توافق با غربی‌ها و برداشتن تحریم‌ها شرایط اقتصادی کشور بهتر می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: همانگونه که با توافق تمام مشکلات ما برطرف نمی‌شود بدون توافق نیز دچار مشکل نمی‌شویم و به دنبال این هستیم که وابستگی ما به خارج از کشور و به نفت کم شود.

وی در پایان گفت: عدم توافق برای ما آخر دنیا نیست و در صورت عدم توافق مجلس و دولت با همفکری به طور قطع برنامه‌های پیشرفت کشور را تدوین می‌کنند.

نظر شما