شناسهٔ خبر: 83218 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انقلاب اسلامی باعث رشد کشور در عرصه‌های مختلف شد

بیگلریان43 نماینده مسیحیان ارمنی جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی اعتماد به نفسی بود که به ملت ایران بخشید و طی آن ما در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی، هنری رشد کردیم.

به گزارش نماینده، روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، آزادی، حق‌طلبی و عدالتخواهی آن است که در فرهنگ دینی مردم ایران به ویژه مذهب شیعه وجود دارد و همه آحاد ملت ایران از هر قوم و نژاد و مذهب و دین این ویژگی‌ها را در آن می‌بینند.

وی افزود: ریشه اصلی ماندگاری انقلاب در گرو ارتباط ریشه‌ای ملت ایران با ارزش‌های معنوی بوده است؛ البته این ارتباط از کانال روحانیت تعریف می‌شود که جلوه بارز آن نقش امام راحل(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری در  انقلاب و کشور است.

این نماینده اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۳۶ سال گذشته، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی اعتماد به نفسی بود که به ملت ایران بخشید و طی آن ما در ابعاد و جوانب مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی، هنری رشد کرده و ... توان حضور در عرصه‌های مختلف را پیدا کردیم و می‌توانیم با تکیه بر تجربیات و توانمندی‌های داخلی موانع را از پیش رو برداریم و با یکدلی دستاوردهای جدیدی را خلق کنیم.

بیگلریان با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و تحلیلی که ما از شرایط منطقه و مسائل جهانی داریم و نیز توطئه‌هایی که علیه ما وجود دارد، باید در صحنه حضور حداکثری داشته باشیم تا در راهپیمایی وحدت و یکدلی خود را تحت مدیریت داهیانه رهبری به تصویر بکشیم.

نظر شما