شناسهٔ خبر: 83185 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بادامچیان درباره بازرگان و تفکر موسوی چه گفت؟

بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مشکلات اقتصادی که تاکنون کشور را درگیر خود کرده است زائیده تفکر میرحسین موسوی و عزت‌الله سحابی است چراکه یک اقتصاد کاملاً دولتی را بنا کردند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور اسدالله بادامچیان، قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی برگزار گردید.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در همان آغاز مبازرات و با توجه به قدرت رژیم ستم شاهی در منطقه و حمایت استکبار از آنها، برخی افراد تردید داشتند که مگر امکان دارد این رژیم سقوط کند اما راه و روشی که حضرت امام(ره) در پیش گرفته بودند و با عزم راسخی که داشتند کمتر از ۵/۱۶ سال از آغاز نهضت، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

بادامچیان با بیان اینکه شیوه و روش حضرت امام(ره) بر اساس حرکت مردمی بوسیله آگاهی دادن به آنها بود، گفت: حرکت نهضت به وسیله مردمی که آگاه شده بودند رو به جلو رفت. امام برخلاف آنچه در آن زمان مرسوم بود، مانند حزب توده تشکیلات نظامی راه نینداخت و یا تشکیلات سیاسی مانند فیدل کاسترو در کوبا ایجاد نکرد بلکه با احساس رسالت الهی و به پیروی از انبیاء الهی با آگاه نمودن مردم از شیوه حکومت طاغوت موجب ایجاد یک حکومت اسلامی در کشور شد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: این حرکت للناس حضرت امام (ره)، آنچنان دارای برکت بود که بسیاری از پیشرفت‌ها و نقاط مثبت کشور در اثر همین حرکت به انجام رسید.

وی با بیان اینکه امام(ره) شیوه پیروزی خون بر شمشیر را در پیش گرفت، تصریح کرد: امام(ره) برای رسیدن به هدف خود در اذهان مردم آگاه ایران نفوذ کرد و مردم نیز با جان و دل ندای رهبر خود را پذیرفتند.

به گفته قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در تمام ادوار تاریخ، شعار فتنه گران و استکبار همیشه از فریاد و شعار حق بلندتر بوده است؛ بسیار کسانی بودند که در ظاهر خود را حامی مظلوم و خدایی نشان دادند اما در باطن هدفشان فقط زیر سوال بردن کرامت انسانی افراد بود.

بادامچیان معتقد است که بار اصلی مبارزه بر دوش حضرت امام(ره) و با کمک توده‌های مردم و روحانیون بود چرا که اینان کسانی بودند که هیچگاه برای شهرت کار نکردند، بلکه فقط برای رضای خدا به میدان آمدند.

«البته دراین میان نباید از انحرافات نیز غافل شد. توده‌ای‌ها، سازمان مجاهدین خلق و سازمان چریک‌های فدایی و نهضت آزادی و ... از احزابی بودند که سعی بر به انحراف کشاندن نهضت را داشتند و حتی برخی از آنان مانند سازمان مجاهدین که بعدها به تعبیر حضرت امام از آنها بعنوان منافقین یاد شد، تا سال ۱۳۵۹ در کشور فعالیت می‌کردند که باز هم حضرت امام(ره) بر اساس روشی که در پیش گرفته بود، ماهیت آنان را تا آگاهی و شناخت خود مردم، روشن کردند و یا نهضت آزادی و آقای بازرگان که از ابتدا با ایجاد شدن انقلاب در کشور مخالف بودند.»

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب در کشور و با توجه به نگرش حضرت امام(ره) حدود ۲۰۰ گروه شکل گرفت، دستشان به تدریج رو شد و مردم یکی بعد از دیگری گروه‌های معاند را از کشور حذف کردند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به دولت بازرگان شکل و استعفای وی پس از تسخیر لانه جاسوسی اشاره و خاطرنشان کرد: در این میان و با توجه به اینکه میدان سیاسی در کشور باز بود، بنی صدر به میدان آمد و با توجه به کاریزمای شخصیتی که داشت اقبال مردمی یافت و مردم او را یک شخص معتدل، آزادیخواه می‌دانستند.
بادامچیان اضافه کرد: حضرت امام (ره) که ماهیت این شخص(بنی صدر) را به خوبی می‌شناخت باز هم مردم را به دادن رای دعوت کرد اما در خلال همین دعوت‌ها یک جمله بسیار گران‌بها نیز فرمود که «اگر رئیس جمهور به خطا برود، ملت او را به جهنم خواهد فرستاد».
وی با بیان اینکه مردم پس از شناخت ماهیت آمریکایی بنی‌صدر او را دور انداختند، گفت: بعد از فرار بنی صدر، متاسفانه دولت آقای میرحسین موسوی بر سر کار آمد. شخصی که برخی از افراد اورا منتخب حضرت امام می‌دانستند که همه میدانیم اینچنین نبود و حتی کار به جایی رسیده بود که ایشان روی جوراب خود شعار مرگ بر آمریکا می‌نوشت.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است که مشکلات اقتصادی که تاکنون کشور را در گیر خود کرده است زائیده تفکر او و آقای عزت اله سحابی است چرا که یک اقتصاد کاملاً دولتی را بنا نهادند.

بادامچیان ادامه داد: میر حسین موسوی شخصی بود که در ادامه کار سر سپردگی خود را به بیگانگان نشان داد و آن فتنه را در سال ۸۸ بوجود آورد؛ متاسفانه برخی از افراد نیز از روی نادانی صحبت از رفع حصر اینگونه افراد می‌کنند در صورتیکه همه میدانیم از لحاظ حقوقی حکم اینگونه افراد چیست.

وی تاکید کرد: برنامه بیگانگان بر این اساس است که مانند قتل‌های زنجیره‌ای که در رسانه‌های خود در بوق و کرنا کردند که کار حکومت اسلامی ایران است، با حمایت از رفع حصر فتنه‌گران در سال ۸۸ زمینه محاکمه آنها را پدید آورند و اگر حکم دادگاه مبتنی بر اعدام اینگونه افراد باشد، یک جو رسانه‌ای بر علیه کشور ایجاد کنند اما این ساده اندیشان باید بدانند که نظام و ملت ما باهوش‌تر از آنها هستند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: بعد از دولت چپگرای موسوی، دولت بعدی که صحبت از تعادل می‌کرد آنچنان حرکت کرد از آن طرف بام افتاد، در ادامه نیز دولت اصلاحات بر سر کار آمد، اصلاحاتی که معلوم نشد چه بود و چه کردند، تنها نکته‌ای که مشخص بود در دوران اصلاحات مشی حرکت دولت برخواسته از اسلام محمدی و نبوی نبود. چرا که در این دوران شاهد جمع شدن غرب‌زده‌ها در دور یکدیگر بودیم.

بادمچیان به تحلیل خود از دولت نهم و دهم پرداخت و گفت: در دولت بعدی(دولت محمود احمدی‌نژاد) شعارهای بسیاری داده شد؛ در دوره اول و با توجه به تفکر ناچیز اصولگرایی رئیس دولت نهم، شاهد حرکات ناچیز مثبتی بودیم اما در دوره دوم بدلیل اتکا بیش از حد رئیس جمهور به جریان انحراف و بخصوص آقای مشایی، تفکر دولت از ولایت فاصله گرفت به طوری که به صراحت دستورات رهبری انجام نمی‌شد و دولت به جریان انحرافی سپرده شده بود.

وی ادامه داد: در دولت‌هایی که در نظام اسلامی بر سر کار بودند کارهای مثبت نیز انجام شده است اما کارهای منفی نیز کم نبوده و باعث آزردگی خاطر مردم شده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: دولت فعلی نیز دولتی است که بر پایه اعتدال بنا نهاده شده، اما باید دولتمردان ما بدانند که اعتدال اصلی را حضرت علی(ع) داشت به طوری که شمشیرش برای ظالمان در حرکت بود و از طرف دیگر اشک چشمانشان برای یتیمان جاری بود.

بادمچیان با طرح این پرسش که برای رساندن انقلاب به سر منزل مقصود چه باید کرد، گفت: انقلاب اسلامی ما به تمام کشورهای منطقه صادر شده و در جهان دارای چنان قدرتی هستیم که به قول آقای ظریف در مذاکرات رو در رو با طرف آمریکایی، ۶ کشور در یک طرف و کشور ما در طرف دیگر است.

وی در ادامه به اظهارات دیروز مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب دیروز در سخنان خود با اشاره به مذاکرات فرمودند که ما مذاکرات چند مرحله‌ای را قبول نداریم، دولت در ابتدا مدعی بود که مشکلات را ظرف ۱۰۰ روز به حداقل می‌رساند و مذاکرات را به سرمنزل مقصود خواهد رسانید اما مشاهده کردیم که استکبار جهانی به این راحتی به ما امتیاز نمی‌دهد و حتی در میانه مذاکرات نیز ما را تهدید می‌کنند و از گزینه‌های روی میز سخن می‌گویند، گزینه‌ای که بالاخره ما متوجه نشدیم که چه چیزی است.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی به پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: کشور ما در همه زمینه‌ها پیشرفت کرده است و انشاا... در زمینه اقتصادی نیز با راهبردهایی که رهبر انقلاب ارائه داده‌اند در مسیر پیشرفت گام خواهیم برداشت البته این نکته ضروری است که بدانیم کشور ما از لحاظ اقتصادی دارای یک ثبات بوده است و طبق آمار هیچگونه بدهی ارزی نداریم در صورتیکه مشاهده می‌کنیم اکثر کشورهای پیشرفته جهان دارای بدهی‌های ارزی هنگفتی هستند.

بادامچیان در پایان گفت: ما باید با قرار دادن رهنمودهای رهبری در پیش رو، که تنها ولی ما در جهان است بتوانیم در مسیر اقتدار و پیشرفت گام برداریم و بتوانیم با یک مدیریت جدید در سطح مجلس و دولت شیوه اسلام ناب محمدی در کشور به سرانجام برسد و نباید مردم ما وارد دعواهای سیاسی شوند و با بصیرت نسبت به انتخاب خود برای کشور عمل کنند؛ دشمنان باید بدانند که مردم ما فاصله خود را با هر کسی که با ولایت فاصله دارد را حفظ خواهند نمود و بدانند مردم به پیروی از ولی فقیه خود به دشمنان باج نخواهند داد.

 

نظر شما