شناسهٔ خبر: 82954 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ایران امن‌ترین کشور دنیا است

عاشوری43 نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه و دنیا است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، ناصر عاشوری صبح امروز در جمع مردم «راسته‌کنار» این شهرستان اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه مردم کشور در گذشته ۳۶ سال اثبات کردند قدردان نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: برای حفظ این سه عنصر، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جانباز و شهید دادند و در هر موقعیتی جانانه دفاع کردند.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای همسایه غبطه کشور ما را می‌خورند، افزود: هیچ کشوری در منطقه استقلال و آرامش ما را ندارند.
وی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف علمی پیشرفت‌های خیره کننده‌ای پس از انقلاب به دست آورده‌ شده است، افزود: باید به همه اینها ببالیم و افتخار کنیم اما هیچ افتخاری بالاتر از شهدای ما نیست که برای تمامیت ارضی این کشور جان خود را فدا کردند.
عاشوری با بیان اینکه کشور ما در محاصره کشور‌های ناامن قرار دارد، ادامه داد: با این وجود، ایران اسلامی یکی از کشورهای امن منطقه و دنیا است.
نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان وارثان این انقلاب هستند، افزود: دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را به آنها منتقل کنیم.
وی از سپاه برای اجرای نظام‌واره شجره طیبه صالحین قدردانی کرد و یادآور شد: صالحین موجب پرورش جوانان و آشنایی آنها با دستاوردهای انقلاب شده است.

نظر شما