شناسهٔ خبر: 82913 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دعوت آیت الله هاشمی شاهرودی از مردم برای شرکت در یوم الله ۲۲ بهمن

مردم متدین با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر تحریم‌ها خواهند کشید

هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری: انشاءالله امسال مردم متدین و همیشه در صحنه با شرکت منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر تحریم‌ها و توطئه و کید دشمنان اسلام و این انقلاب خواهند کشید.

به گزارش نماینده به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری در ابتدای جلسه هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری که روز پنجشنبه برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالگرد سی و ششمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ۲۲ بهمن را یوم الله الاکبر خواند و اظهار داشت: ۲۲ بهمن حقیقتاً یوم الله الاکبر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این روز با عظمت روزی است که بُت بزرگ استکبار و استعمار به دست بزرگوار و با کفایت حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و پشتیبانی همه مردم شریف ایران اسلامی شکسته شد و آرزوی دیرینه انبیاء و ائمه معصومین علیهم السلام برای برپایی حکومت اسلامی احیاء شد. تمام سرفرازی، پیشرفت های همه جانبه و عظمت و شوکت امروز این کشور و این نظام مرهون همین یوم الله الاکبر است.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند همانگونه که در تحقق و برپایی نظام اسلامی به رهبری فقیه عادل و اسلام شناس حضور پر شور داشتند، در حفظ و نگهداری از آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و نظام مبتنی بر مبانی ولایت فقیه را حفظ و محافظت خواهند کرد.

آیت الله هاشمی شاهرودی همه مردم شریف ایران اسلامی را به حضور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن امسال دعوت کرد و خاطرنشان کرد: انشاءالله امسال هم مردم متدین و همیشه در صحنه با شرکت منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر تحریم‌ها و توطئه و کید دشمنان اسلام و این انقلاب خواهند کشید و روز به روز بر عزت و سربلندی این انقلاب برآمده از متن مردم افزوده خواهد شد و این مردم خواهند توانست قله‌های رفیع علم و توانمندی را بیشتر از پیش فتح کنند و امسال نیز انشاءالله این را با حضورشان اثبات خواهند کرد.

نظر شما