شناسهٔ خبر: 82899 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

حمله به یک آمر به معروف در یکی از رستوران‌های تهران

امر به معروف یک آمر به معروف روز پنج شنبه در رستوران‌ «ه.پ» در تهران مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

به گزارش نماینده به نقل از فارس یک بسیجی آمر به معروف که ظهر روز پنجشنبه برای صرف نهار به رستوران «ه.پ» مراجعه کرده بود، پس از تذکر به یک زن بی حجاب، از سوی نزدیکان وی مورد حمله قرار گرفت که در نهایت این موضوع منجر به شکستگی شدید دست وی شد.

این امر در حالی اتفاق افتاده که مسئولان این رستوران از فرد ضارب حمایت ویژه‌ای به عمل آورده و از در اختیار قرار دادن اطلاعاتی که منجر به دستگیری وی شود خودداری کرده‌اند.

«ف.ط» مالک این رستوران نقش اصلی را در حمایت از فرد ضارب داشته است.

لازم به ذکر است پیگیری جدی موضوع در دستور کار نهادهای مسئول قرار دارد.

نظرات مخاطبان 5 4

  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۷ ۲۳:۱۵علی امدادی 1 0

    متاسفه ام براصاحب رستوران
    
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۸ ۰۸:۰۳احمدرضا غفاری 1 0

    باسلام  باید برخورد جدی با فرد خاطی و ضارب صورت بگیرد و مسعول رستوران محرک هم تنبیه گردد چون قبل اینکه مجوز رستوران داده بشود تذکراتی به ایشان داده میشود که اینجا اروپای از خود بیگانه و بی خدا نیست بلکه اینجا ایران اسلامی که دارای تمدنی چندین ساله هست می باشد. مگر شهادت یکی از آمران به معروف و نهی از منکر کم بود که الان شاهد ضرب و شتم هم باشیم. از مسعولان مربوط تقاضا داریم مورد پیگیری فوری گردد و این موضوع در کشور جدی گرفته بشود. کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی 
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۸ ۰۹:۰۱حاج حبیب 1 0

    حالا چی شد بازم یه نفر دیگه مسولان شما دارید چکار میکنید .یعنی اینقد یه عده پر رو شدن .به نظر من باید در اون رستوران رو گل گرفت تا درس عبرتی باشه برا بقیه رستوران دارها 
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۲ ۲۲:۵۷n 1 2

    كاش ما آداب تذكر دادن هم بلد بوديم و كاش شما هم ادبياتتون را تغيير ميداديد به نظر من مدير اين رستوران پيش خدا خيلي عزيز است كه خدا اين نعمت را بهشون ارزاني داشته كه غذاي گرم و سالم به مردم ارائه بده بنده خدا به ايشون و رستورانش چه ارتباطي دارد خدا رو شاكرم كه ميدونه به چه كسي مسئوليت كارهاي بزرگ را بده درود بر مدير رستوران!
                                

نظر شما