شناسهٔ خبر: 82789 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نابسامانی بازار و بیکاری «تدبیر» می‌طلبد نه سخنرانی دولتمردان

بیاتیان43 نماینده بیجار در مجلس با بیان اینکه نابسامانی‌های بازار، بیکاری و کمبود دستمزدها تدبیر می‌طلبد نه سخنرانی دولتمردان تدبیر و امید را، گفت: خدا به همه عقل دهد که وقتی به مقدسات‌مان توهین می‌کنند با عاملان آن هم‌قوم نشویم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: از قوه قضاییه که پس از سال‌ها برخورد با دانه‌درشت‌ها را شروع کرده تشکر می‌کنم، خوشبختانه این موضوع می‌تواند آغازگر خوبی برای برخورد با تخلف‌های بزرگ باشد که امیدواریم آفازاده‌های متخلف را هم دربرگیرد.

وی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور، ادامه داد:‌ خدا به همه عقل دهد که وقتی به مقدسات‌مان توهین می‌کنند با عاملان آن هم‌قوم نشویم و به همه عقل بدهد که وقتی مذاکره می‌کنیم حداقل جواب تهدیدات دشمن را بدهیم نه اینکه منتقدان دلسوز را با پرخاشگری بنوازیم.

بیاتان یادآور شد: حرکت دیروز مجلس در طرح یک فوریتی حفظ دستاوردهای هسته‌ای در مقابله با تحریم‌های جدید آمریکا قدم اول بود، اگر آمریکا و هم‌پیمانانش بخواهند که باز تحریم‌مان کنند طرح غنی‌سازی ۶۰ درصد را با قید دو فوریت به صحن می‌آوریم و به آن رأی قاطعی خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ تأکید کرد: یارانه‌ها را به معنای واقعی هدفمند کنید و کاری کنید که فقط قشر ضعیف از هدفمندی یارانه‌ها بهره ببرند، نه مرفهین بی‌درد.

بیاتیان در پایان خاطرنشان کرد: گرانی کمر مردم را شکسته و نابسامانی‌های بازار، بیکاری و کمبود دستمزدها تدبیر می‌طلبد نه سخنرانی دولتمردان تدبیر و امید را؛ مسئولان دولتی باید درباره حل مشکلات مردم تدبیر کنند.

نظر شما