شناسهٔ خبر: 82730 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابتکار دو هفته آینده در کمیته تفحص از سازمان محیط زیست حضور می‌یابد

ایرانپور43 عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست از حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه دو هفته آینده این کمیته خبر داد.

به گزارش نماینده، علی ایرانپور عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت این تحقیق و تفحص، گفت: براساس آخرین تصمیمات این کمیته، مهلت یک ماهه‌ای به این سازمان داده شد تا بتواند در این مدت دغدغه اعضای این کمیته را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو هفته از مهلت یک ماهه این کمیته به سازمان حفاظت محیط زیست سپری شده است، افزود: در این مدت هیچ اقدامی برای رفع دغدغه و نگرانی تفحص‌کنندگان از سوی سازمان محیط زیست انجام نشده است.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست با تأکید بر اینکه در حال حاضر نمی‌توان درباره رضایتبخش بودن و یا نبودن اقدامات انجام شده از سوی سازمان محیط زیست تصمیم‌گیری کرد، اظهار داشت: باید منتظر گزارش اولیه این سازمان از فعالیت‌های انجام شده باشیم.

ایرانپور در پایان خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است خانم ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دو هفته آینده برای رفع دغدغه‌های اعضای این کمیته در جلسه این کمیته حضور یابد تا جزئیات اقدامات صورت گرفته نیز مورد بررسی قرار گیرد.

نظر شما