شناسهٔ خبر: 82605 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حملات اخیر به وزیر بهداشت، هدفمند و سیاسی است

آقاجری43 نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس گفت: وزیر بهداشت کارنامه بسیار خوبی از خود ارائه داده، بنابراین نمی‌توان انتقادات هدفمند اخیر از او را ناظر به عملکرد و مدیریت او دانست.

به گزارش نماینده، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به هجمه‌های اخیر از سوی برخی جریانات به سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، گفت: ریشه این حملات سیاسی است.

وی با یادآوری وجود سیستم نظارتی قوی در دولت برای ارزیابی عملکرد وزرا، اظهار داشت: آقای قاضی‌زاده هاشمی یکی از وزرایی است که کارنامه بسیار خوبی از خود ارائه داده، بنابراین نمی‌توان انتقادات هدفمند اخیر از او را ناظر به عملکرد و مدیریت او دانست.

آقاجری در مورد اینکه آیا اینگونه هجمه‌ها انگیزه را برای خدمت از مدیران خدوم و پرتلاش می‌گیرد یا نه، گفت: مدیری که از روی اعتقاد و براساس وظیفه شرعی و قانونی خدمت می‌کند توجهی به اینگونه هجمه‌ها نداشته و صرفاً قانون و توصیه‌های مقام معظم رهبری برایش مهم است.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس با تأکید بر لزوم سپاسگزار بودن نسبت به مدیران خدوم به‌جای افراد نالایق، تصریح کرد: باید قدردان مدیران پرتلاش و خدمتگزار باشیم والا نه تنها از دایره انصاف خارج شده بلکه در برابر خداوند نیز ناسپاسی کرده‌ایم.

نظر شما