شناسهٔ خبر: 82004 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

پاسخ حجت الاسلام رسایی به جوابیه مهدی هاشمی

حمید رسایی/2 حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی امروز پس از قرائت جوابیه مهدی هاشمی به نطقش در صحن علنی، وقتی اجازه پاسخ به آن را نیافت با صدای بلند و از جایگاه خود شروع به جواب دادن کرد .

به گزارش نماینده، پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) حسین سبحانی‌نیا، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جوابیه مهدی هاشمی‌ به نطق اخیر حمید رسایی نماینده تهران به هیئت رئیسه رسیده است ‌که طبق قانون باید قرائت شود.

بر اساس این گزارش، پس از خواندن این جوابیه حجت الاسلام رسایی از رئیس جلسه اجازه خواست تا پشت تریبون قرار گرفته و در قالب تذکر جواب نامه مهدی هاشمی را بدهد که محمدرضا باهنر به وی اجازه پاسخگویی نمی دهد، لذا رسایی در جایگاه خود باصدای بلند شروع به پاسخگویی می کند.

نماینده مردم تهران چنین می گوید: گربه زاهدشده! خانواده اي كه عليه رهبري فتنه كرده و هوادارنش را به خيابان ريخته بود، امروز با استناد به سخنان رهبري جوابيه مي دهد.

رسایی در ادامه با صدای بلند می افزاید: اگر فرزنديك كارگر، كشاورز،كارمند وياراننده تاكسي جوابيه مي داد اجازه پيدانمي كرد ازپشت اين تريبون برخلاف آيين نامه قرائت شود ولي اين متخلف فتنه گر چون اسم پدرش اكبراست، اجازه دارد برخلاف قانون به نطق قانوني يك نماينده جواب بدهدواين جوابيه قرائت هم مي شود درحالي افرادمختلفي جواب مي دهند ولي قرائت نمي شود.

لازم به ذکر است، مهدی هاشمی در جوابیه‌ای به نطق اخیر رسایی در موارد متعددی به سخنان مقام معظم رهبری استناد کرده بود که این تناقض در گفتار و رفتار، واکنش این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.

گفتنی است حمید رسایی در بخشی از نطق یک ماه قبل خود در صحن علنی در مورد اسنادی صحبت کرده بود که حکایت از ارتباط مهدی هاشمی با دولت آمریکا برای افزایش تحریمها علیه ایران بود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۰۱:۰۷Hossein Abtahi 0 0

    , God be with you.There is nothing better than peace.and cooperation
                                

نظر شما