شناسهٔ خبر: 81834 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشنهاد عجیب AFC به ایرانی ها !

AFC قبل از اعتراض رسمی ایران به AFC سران کنفدراسیون به ایران پیشنهاد دادند قید اعتراض را بزنند و در عوض برای میزبانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ قول بگیرند.

به گزارش نماینده، وقتی مساله دوپینگ علا عبدالزهرا عراقی مطرح شد، یک از مسئولان عالی رتبه کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که شما خودتان هم خوب می دانید با پیگیری این شکایت به جایی نمی رسید و AFC نتیجه بازی ایران و عراق را برنمی گرداند و ماهیت جام ملت های آسیا را زیر سوال نمی برد. بهتر است به جای اعتراض بی فایده به این موضوع، با کنفدراسیون وارد مذاکره شوید و قول میزبانی جام ملت های ۲۰۱۹ استرالیا را بگیرید.

اما مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پیگیر این پیشنهاد نشدند و حالا هم شانس بازگشت به جام ۲۰۱۵ را از دست داده اند و هم شانس میزبانی جام ۲۰۱۹ را!

البته این خبر هنوز رسما تایید نشده و منتظر شفاف سازی مسئولان فدراسیون فوتبال هستیم.

* سه جلسه بی فایده برای سرکار گذاشتن مردم؛ کنفدراسیون بامداد روز گذشته گفته بود نه!

از استرالیا خبر می رسد هر ۳ جلسه ای که صبح امروز نمایندگان فدراسیون فوتبال در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند فرمالیته بوده و AFC بامداد امروز جواب منفی را به نبی و مقدس داده بود.

حوالی ساعت ۱۱:۰۰ روز گذشته به وقت تهران از سوی مقامات ایرانی حاضر در استرالیا اعلام شد اعتراض ایران به دوپینگی بودن علا عبدالزهرا وارد نیست و بازی ایران و عراق ۳ بر صفر نمی شود.

اما از سیدنی خبر رسیده کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت ۳:۰۰ بامداد دیروز به وقت تهران رییس کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در سیدنی حضور داشت به نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران گفت اعتراض شما به جایی نمی رسد و بهتر است اصلا موضوع را پیگیری نکنید. جواب ما منفی است!

نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران با این که جواب قاطع مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را شنیده بودند در جلسه اول شرکت کردند و کار را به جلسه های دوم و سوم هم کشاندند اما در نهایت همان جواب منفی را شنیدند.

منبع: رادنیوز

نظر شما