شناسهٔ خبر: 81830 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در تذکر شفاهی عنوان شد

انتقاد سودانی از پیاده‌روی ظریف با جان کری

سودانی43 نماینده مردم اهواز در تذکر شفاهی خود با انتقاد از پیاده‌روی وزیر امور خارجه با جان کری گفت: جلب رضایت آمریکا با منافع ملی حقانیت منطقه و ثبات ایران اسلامی منافات دارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در تذکر شفاهی خود در صحن علنی خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای ظریف جناب عالی مأموریت ندارید تا رضایت آمریکا را به دست آورید، شما مأمورید از عزت، استقلال و منافع ملی دفاع کنید، شما مأمورید حقانیت منطقه استوار انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارید.

وی با استناد به قرآن مجید افزود: این کلام صریح قرآن است که می‌گوید آنها هرگز از شما راضی نخواهند شد مگر اینکه از مکتب آنها پیروی کنید، آمریکا هیچ گاه از توطئه علیه ما دریغ نکرده و کوتاه نیامده این را باور کنید.

نماینده اهواز خطاب به وزیر امور خارجه ادامه داد: اگر در این موضوع شک دارید و به آن یقین نکرده‌اید مروری بر جنایت‌های اخیر آنها داشته باشید، به آنها اعتمادی نداشته باشید و به مذاکرات و به سخنان در گوشی آنها دل نبندید.

وی خاطرنشان کرد: برای آنها خاکریز نرم و نفوذپذیر نباشید، بلکه رفتار شما به نمایندگی از ملت قهرمان ایران باید به گونه‌آی باشد که بنا به گفته قرآن، موجب وحشت آنها باشد.

سودانی در تذکر دیگری خطاب به رئیس‌ جمهور و همه دولتمردان گفت: به صلاح مملکت نیست که نمایندگان مجلس را در دسته‌های خودی و خودی تقسیم کنید و در پاسخ به نامه‌ها که عموما مشکلات مردم و کمک به شماست، تبعیض قائل شویم.

نماینده اهواز رفتارهای تبعیض‌آمیز را خلاف شعار اعتدال عنوان کرد و گفت: اگر در انتصابات دقتی شود اصحاب فتنه در شهرهای مختلف مقربون شده‌اند، و فرزندان انقلاب و دفاع مقدس و نیروهای ارزشی از گردونه حذف شده‌اند که این برکت را از کار شما می‌گیرد.

وی در تذکر دیگری به رسانه‌ها و مطبوعات، آنها را به رعایت تقوا فراخواند و بیان داشت: نشر اکاذیب، شانتاژ و داد و ستدهای خاص در نزد وجدان عمومی وجهه شما را خدشه‌دار و لکه‌دار می‌کنند و مردم تبلیغات دروغین را خوب می‌فهمند.

نماینده اهواز در پایان خوزستان را به مثابه کشور برشمرد و یادآور شد: قلب با سایر اعضای بدن متفاوت است و اگر دچار مشکل شود، کل بدن را دچار مشکل می‌کند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۹:۰۸محسن سبحاني 0 0

    خداونددر قران مجيد ايات 60به بعد به روشني بيان نموده اگر دشمن تقاضاي صلح كرد بپذيريد هرچند بدانيد كه قصد فريب دارد اگرشما مسلمين به صورت واقعي به خدا ايمان واعتماد داريد او شمارا كفايت ميكند......نميدانم اين نماينده وامثال ايشان تا چه حد در ايمان خود واعتماد به كلام وخداوند صادق هستند
                                

نظر شما