شناسهٔ خبر: 81778 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

شکایت یک خبرگزاری از کارلوس کی روش

پس از بازگشت شکوهمند سرمربی شکست خورده تیم ملی، شندیم که خبرگزاری فارس از سرمربی تیم ملی شکایت کرده است.

به گزارش نماینده به نقل از راه دانا، کی روش شکست خورده مثل سرداران پیروز به ایران بازگشت! حتی غول برره هم به استقبالش رفت تا از او مقابل سیل هوادارانش محافظت کند. واقعا حیرت انگیز است تیم ملی مثل سه دوره قبل در جام ملت ها در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد اما از تیم ملی استقبال با شکوهی شد. شاید دلیلش این است که همه فکر می کنیم داور استرالیایی ایران را حذف کرد و مهرداد پولادی که با لگد به دروازه بان عراق ضربه زد مشکلی نداشت.

به هر حال بازگشت شکوهمندانه! سرمربی شکست خورده هم در نوع خود جالب است سرمربی که بعد از باخت یک خبرگزاری را به وطن فروشی!! متهم می کند. سرمربی شکست خورده ای که بعد از باختش به اطرافیانش چراغ سبز نشان می دهد تا به یک خبرنگار اعزامی حمله ور شوند. شاید چون مربیان ایرانی در گذشته چنین رفتارهایی بعد از حذف نداشتند مورد استقبال قرار نگرفتند ومحاکمه شدند!؟ افشین قطبی و امیر قلعه نویی مقابل کره جنوبی در همین مرحله حذف شدند اما استقبال سرافرازانه ای از این مربیان شکست خورده نشد اما کی روش انگار مهره مار دارد که به عراق نا آرام و بی امکانات می بازد و برایش حلقه گل می برند.

به هر حال شنیدیم که خبرگزاری فارس از کارلوس کی روش به خاطر اتهام وطن فروشی به این خبرگزاری به انجمن ورزشی نویسان شکایت کرده است. همچنین به دلیل رفتار ناشایست اطرافیان کی روش با خبرنگار اعزامی فارس به استرالیا این خبرگزاری از آنها نیز به انجمن ورزشی نویسان شکایت کرده است. امیدواریم این مرتبه انجمن ورزشی نویسان بتواند حق یک خبرنگار و یک رسانه را از سرمربی شکست خورده و پر افتخار! بگیرد.

نظر شما