شناسهٔ خبر: 81720 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

هدایتی: مادرم اجازه بدهد پرسپولیس را می خرم

حسین هدایتی رئیس اسبق هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پیشکسوتان شناسنامه تیم پرسپولیس هستند و من حاضرم به خاطر وجود این عزیزان ۲۰ درصد سهم آنها را خریداری نمایم.

به گزارش نماینده، حسین هدایتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره تصمیم گیری درباره سهام این باشگاه گفت: تشکیل این جلسه به این خاطر بود که در خرید سهام پیشکسوتان شرکت نمایم، اما برای خرید بقیه سهام، پیش از این شرایطم را گفته ام و تنها در صورتی این باشگاه را خریداری می‌کنم که اقساط آن به صورت ۵ ساله باشد اما سازمان خصوصی سازی با این شرایط من موافق نکرد.  

وی بیان کرد: با شرایطی که وزارت ورزش تعیین کرده است قادر به خرید باشگاه نخواهم بود چرا که این امکان وجود دارد که سلامتی خودم را از دست بدهم و همچنین مادرم نیز اجازه‌ی خرید این باشگاه را با این شرایط نخواهد داد و من برای مادرم احترام خاصی قائل هستم

وی افزود: در کل صلاح نمی‌بینم که مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان را برای خرید این باشگاه در نظر بگیرم  اما در حال حاضر فقط کمک می کنم که پیشکسوتان برای خرید سهام بتوانند کار کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص این که شرکت ها و برند های متعددی برای خرید باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را اعلام کرده‌اند تصریح کرد تنها باید به این نکته اشاره کنم که وزارت ورزش در راس  ورزش کشور قرار دارد و صلاحیت افرادی که شرایط اخذ باشگاه های استقلال و پرسپولیس را دارند نیز باید تایید کند. زیرا این  روزها شاهد متقاضیان بسیاری برای خرید این دو باشگاه بودیم. وی یاد آور شد اگر پرسپولیس را بصورت اقساطی واگذار کنند برای خرید آن اقدام خواهم کرد در غیر اینصورت تملایلی برای خرید این باشگاه نخواهم داشت.

نظر شما