شناسهٔ خبر: 81680 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاجی‌‌دلیگانی:

جزئیات سفر رئیس‌‌جمهور به اصفهان/ از سخنرانی در جمع مردم تا نشست با کارآفرینان

حسینعلی حاجی‌دلیگانی431 عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس‌‌جمهور در سفر به اصفهان با سخنرانی در جمع مردم استان و دیدار با نخبگان و خانواده‌های شهدا نشستی را با کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان خواهد داشت.

به گزارش نماینده، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جزئیات سفر رئیس‌ جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: رئیس‌ جمهور پس از ورود به استان اصفهان در جمع مردم استان سخنرانی خواهد داشت و دیدار با نخبگان استان و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های وی در این سفر خواهد بود.

وی افزود: تفاوت این سفر هیأت دولت با سایر سفرهای استانی در این است که در این سفر رئیس‌ جمهور جلسه‌ای را با کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهد داشت که این برنامه مازاد بر برنامه‌های دیگر در سفرهای استانی است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: رئیس‌ جمهور در سفر خود به اصفهان تنها به مرکز استان سفر خواهد داشت و تنها وزرا به شهرهای مختلف استان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیأت دولت در سیزدهمین سفر استانی خود قرار است تا هفته آینده (۱۵ و ۱۶ بهمن) به استان اصفهان سفر کند.

نظر شما