شناسهٔ خبر: 81440 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از اقدامات نماینده لنگرود در تعطیلات دیماه مجلس

مهرداد بائوج لاهوتی/2 دور جدید سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه شان در دیماه با تعطیلی جلسات علنی مجلس از روز از روز شنبه ۲۴ دی آغاز و تا ۴بهمن ماه ادامه داشت.

به گزارش نماینده، نمایندگان در این هفته عازم حوزه های انتخابیه شان شدند تا از نزدیک در روند مسائل و مشکلات مردم و نیز روند رسیدگی به پروژه های استانی. قرار بگیرند. در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون عمران درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه لنگرود به شرح ذیل است؛

بازدید از تمرین تیم ملی کشتی ساحلی

بازدید لاهوتی

 مهرداد لاهوتی از تمرین تیم ملی کشتی ساحلی بازدید کرد.

مهرداد لاهوتی به همراه جوادپور فرماندار، خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود در تمرین تیم ملی کشتی ساحلی حضور یافتند.

اردوی تیم ملی کشتی ساحلی جمهوری اسلامی ایران از روز چهارشنبه اول بهمن ماه در شهر چاف و چمخاله آغاز شده و تا دهم بهمن ماه ادامه دارد.

دیداربا اعضای هیئت های ورزشی کوهنوردی و بیماری های خاص

بازدید لاهوتی

اعضای هیئت های ورزشی کوهنوردی و بیماری های خاص و پیوند اعضا شهرستان لنگرود در محل اداره ورزش و جوانان با مهندس لاهوتی دیدار کردند.

در این دیدار ملکی رئیس هیئت کوهنوردی نداشتن دستگاه GPS، چادرهای گروهی، دیواره ی صخره نوردی را از مهم ترین مشکلات این هیئت دانست. وی همچنین از مسئولین خواست تا در مسیر کوه پیمایی لیلاکوهی سرویس بهداشتی و نمازخانه احداث گردد.

موسوی رئیس هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضا نیز بزرگترین مشکلات ورزشکاران هیئت خود را نداشتن فضایی مناسب برای تمرین و مسابقه دانست. ایشان همچنین از کمبود بودجه کافی ابراز نگرانی نموده و از مسئولین شهرستان خواست تا نگاهی ویژه به این هیئت داشته باشند.

نماینده مردم لنگرود با بیان فواید ورزش عنوان کرد ک اکثر انسان ها هزینه های زیادی را در طول زندگی برای درمان بیماری ها صرف می کنند اما حضر نیستند تا هزینه اندکی در خصوص پیشگیری از بیماری ها که یکی از مصداق آن ورزش کردن است بپردازند.

مهرداد لاهوتی در خصوص حل مشکلات این هیئت های ورزشی افزود : به امید خدا و با کمک مسئولین به خصوص جناب فرماندار این مشکلات به زودی برطرف خواهد شد.

پاسخ نماینده لنگرود به اظهارات رهبری املشی نماینده شهرستان های روسر و املش

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات رهبری املشی در خصوص تقسیمات کشوری عنوان کرد: بنده ارادت خاصی بهایشان دارم اما به جهت اینکه ایشان چند بار این موضوع را مطرح نمودند مجبور شدم به جهت تنویر افکار عمومی در مقام پاسخ برآیم.

  مسئله خطوط مرزی در قانون تقسیمات کشوری در همه شهرستان ها وجود دارد. به طور مثال در شهرستان املش، اهالی روستاهای سورکوه، خلیفه محله، چماقستان و ... تمایل به اتصال به شهرستان لنگرود دارند، بنابراین طبق فرموده شما بنده نیز باید اظهاراتی شبیه فرمایشات جنابعالی مطرح می نمودم اما این کار را برازنده شخصیت حقوقی خود نمی دانم که با استفاده از جایگاه خود با افکار همومی بی جهت بازی نمایم.

بنده فکر می کنم جنابعالی آشنایی کامل به قوانین تقسیمات کشوری نداریدو در این خصوص اعلام امادگی می کنم تا به اتفاق همدیگر قانون مربوطه را مرور کنیم تا ببینیم کجای فرمایش شما مطابق قانون است.

در ضمن همکار محترم؛ در حوزه انتخاباتی رودسر و املش، با وجود کارهای متعدد نیمه تمام و عقب افتاده قاعدتاً شما نباید فرصتی برای رسیدگی به این امور غیر قانونی داشته باشید و تمام وقتتان باید صرف انجام آن امور گردد. در صورتیکه از آن مطلع نیستید بنده به عنوان یک دوست آمادگی دارم تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهم.

حضوردر مسجد صاحب الزمانی انزلی محله

بازدید لاهوتی

شامگاه روز اول بهمن ماه نماینده، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و چند تن از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در مسجد صاحب الزمانی انزلی محله حاضر شدند تا جوابگوی سوالات اهالی در خصوص مسایل و مشکلات آنان باشند.

در این جلسه که با استقبال خوب و حضور گرم اهالی انزلی محله همراه بود، مشکلات منطقه از زبان  برخی از معتمدین محلی مطرح شد که اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و رئیس شبکه بهداشت و درمان  پاسخگوی سوالات مردم بودند.

از مهمترین مشکلات اهالی منطقه انزلی محله که در این جلسه مطرح شد می توان به ضعف برق، سد معبر و کیفیت پایین آسفالت و روکش آسفالت مسیر سه راه راه پشته تا پل بتنی و بقعه آقا سید خلیل، تکمیل ساختمان پایگاه مقاومت بسیج و آسفالت معابر منتهی به آن بافت های فرسوده موجود در منطقه اشاره نمود.

در این جلسه مهرداد بائوج لاهوتی ضمن اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در شهرستان از شهرداری و شورای شهر خواست تا زمین مناسبی تهیه شود و در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد تا بتوان عملیات ساخت سالن ورزشی را برای اهالی انزلی محله آغاز نمود.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خواست تا نگاه ویژه ای در خصوص آسفالت معابر و کوچه های این منطقه داشته باشند.

شایان ذکر است پس از اتمام جلسه نماینده مردم لنگرود با اهالی انزلی محله دیدار نموده و به مسایل و مشکلات آنان رسیدگی نمودند.

نظر شما