شناسهٔ خبر: 81207 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

تشدید تدابیر امنیتی اسرائیل در عمق آب‌های مدیترانه

منابعی مطلع در رژیم صهیونیستی می‌گویند که این رژیم از بیم انتقام حزب‌الله، تدابیر امنیتی در حوزه گازی در عمق آب‌های مدیترانه را افزایش داده است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس منابع امنیتی در فلسطین اشغالی از تشدید تدابیر امنیتی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در عمق آب‌های دریای مدیترانه خبر دادند.

روزنامه الشرق الاوسط با بیان این خبر نوشت: نیروی دریایی اسرائیل تدابیر امنیتی برای چاه‌های گازی که اسرائیل در عمق آب‌های دریایی مدیترانه در اختیار گرفته، افزایش داده است و این اقدام در واکنش به انتقام حزب‌الله به دلیل حادثه قنیطره (در جنوب سوریه) است».

بر اساس این گزارش، این منابع امنیتی همچنین گفتند که «چاه‌های گاز هدف راهبردی به شمار می‌رود و حزب‌الله در زدن آنها با موشک‌های یاخونت روسی، تردید به خود راه نمی‌دهد.

این منابع با رد احتمال شلیک موشک حزب‌الله به سمت خاک فلسطین اشغالی، گفتند که چنین کاری برای حزب‌الله دشوار است زیرا می‌داند «که معنای آن انفجار جنگی فراگیر است و لبنان را نابود می‌کند».

این منابع می‌گویند احتمال قوی آن است که حزب‌الله از جولان (اشغالی) سوریه حمله موشکی انجام بدهد یا اینکه عملیات انفجاری در مرز اجرا کند اما هدف قرار دادن چا‌ه‌های گاز کار آسانتری است.

روز یکشنبه 28 دی، یک بالگرد رژیم صهیونیستی یک خودرو حامل تعدادی از اعضای حزب‌الله را در قنیطره در جنوب سوریه هدف گرفت و سبب به شهادت رسیدن شش نیروی حزب‌الله از جمله «جهاد عماد مغنیه» فرزند «عماد مغنیه» فرمانده نامدار حزب‌الله، و سردار محمد علی الله‌دادی یکی از سرداران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران شد.

سپاه پاسداران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند. سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه نیز با انتشار بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی وعده کرد که «صاعقه‌های ویرانگر» دامن او را خواهد گرفت.

نظر شما