شناسهٔ خبر: 81183 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مسابقه بین‌المللی «هولوکاست» در مقابله با اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص)

آنها را سر جای خودشان می‌نشانیم

شجاعی طباطبایی/2 مدیر خانه کاریکاتور ایران گفت: با توجه به جریان اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله، دومین مسابقه بین‌المللی هولوکاست برگزار می‌شود. خبرگزاری فارس: مسابقه بین‌المللی «هولوکاست» در مقابله با اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص)/ آنها را سر جای خودشان می‌نشانیم

به گزارش نماینده سید مسعود شجاعی طباطبایی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس در راستای برگزاری دومین مسابقه بین‌المللی «هولوکاست»، اظهار داشت: توهین به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد؛ قبل از این نیز نشریه‌ دانمارکی اقدام به چاپ طرح‌های توهین آمیز به پیامبر کرد و مدعی شد آزادی بیان، حد و مرزی ندارد.

وی ادامه داد: بعد از این جریان، ما یقین به ادعای دروغین آنها مبنی بر آزادی بیان داشتیم؛ بنابراین گفتیم اگر بحث آزادی بیان است، ما می‌توانیم به هولوکاست بپردازیم. این کار را کردیم و بعد از برگزاری اولین مسابقه بین‌المللی هولوکاست، رژیم صهیونیستی و غرب واکنش‌های تندی نشان دادند که می‌توان به تهدید به مرگ، ممنوع‌الورود شدن، کارهای جعلی و حتی محکوم کردن ما با عنوان یهود ستیزی اشاره کرد.

مدیر خانه کاریکاتور ایران با اشاره به حمایت‌های غرب از گروهک تروریستی داعش بیان داشت: گروهک داعش، ساخته و پرداخته صهیونیزم جهانی و کشورهای غربی از جمله فرانسه است؛ از طرفی هم فرانسه بعد از کشته شدن کاریکاتوریست‌ها، انگشت اتهام را به سمت مسلمانان گرفت و حتی نشریه فرانسوی اقدام به انتشار کاریکاتوری موهن علیه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام کرد.

شجاعی طباطبایی گفت: با این اقدام نشریه «شارلی ابدو» باید کاری کنیم که اینها جای خودشان بنشینند. بحث پرداختن به هولوکاست برای این است که می‌خواهیم به غرب بگوییم توهین به پیامبر اسلام نادرست است.

وی افزود: غرب در رابطه با اسلام‌هراسی و اقدامات ضد اسلام کاملاً حساب شده پیشروی می‌کند، می‌خواهیم به اینها بگوییم که اگر به دین‌ ما اهانت کنند، تمام دنیای‌شان را زیر سؤال خواهیم برد.

نظر شما