شناسهٔ خبر: 80993 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

اماراتی ها: گل ایران مشکوک بود!

رئیس فدراسیون فوتبال امارات معتقد است که AFC با انتخاب داور ژاپنی، به نوعی فوتبال امارات را مجازات کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، طالب یوسف سرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات پس از شکست تیم ملی کشورش برابر ایران با انجام مصاحبه‌ای پیرامون مسایل حاشیه‌ای اخیر که در اردوی اماراتی ها به دلیل قضاوت داور ژاپنی در بازی روز گذشته رخ داده، به بازیکنان و کادرفنی این تیم اعلام کرد که باید شکست به ایران را فراموش کرده و به فکر بازی بعدی باشند.

سرکال در این زمینه تاکید کرد:من باور دارم که که شکست به ایران چیزی از ارزش های بازیکنان ما نخواهد کاست و این باخت نمی تواند لطمه ای به تیم ما وارد کند. ما نباید بیش از این به مسایل حاشیه ای بازی با ایران بپردازیم و باید به فکر بازی بعدی در مرحله  یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا باشیم.

وی ادامه داد: ژاپن یا هر تیم دیگری که در مرحله بعد با ما روبه‌رو شوند، می خواهند پیروز شده و به مراحل بالاتر بروند، امارات نیز چنین خواسته‌ای دارد و از ما از هدف مان نباید کوتاه بیاییم. آنچه را که من از بازیکنان تیم ملی می دانم، این است که همه نفرات می خواهند با قدرت برای تیم ملی بازی کنند و  ما همین انگیزه را برابر ایران نیز داشتیم. حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی نیز بهترین بازی مان را انجام دهیم. هدف ما گام برداشتن در مسیر قهرمانی است و تا آخرین لحظه باید برای رسیدن به چنین هدفی تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال امارات خاطر نشان کرد: برخلاف برخی مطالب منتشره ما ترسی از رویارویی با ژاپن نداریم، اگر چه تیم ملی ژاپن از مدعیان اصلی فتح جام در این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا است. البته کتمان نمی کنم که اگر با عراق یا اردن بازی می کردیم بهتر از رویارویی با ژاپن بود، اما این فوتبال است  و تا الان هم امارات در همه زمینه ها بازی های خیلی خوبی را  از خود به نمایش گذاشته است. همه دیدند که ما بازی به مراتب بهتری از ایران مقابل‌ آنها انجام دادیم، اما نتیجه در پایان چیزی دیگری رقم خورد.

سرکال ادامه داد:  انتخاب داور ژاپنی به اندازه کافی تعجب آور، شوک برانگیز و بد بود که AFC آن را انجام داد. داوری آنقدر بد بود که پس از یایان بازی همه در مورد آن صحبت می کنند. در واقع داور ژاپنی مجازاتی بود برای تیم ملی امارات، کمااینکه در مورد تک گل پیروزی بخش ایران نیز شبهات زیادی وجود دارد.

نظر شما