شناسهٔ خبر: 80704 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

کی روش:افتخار می کنم که سرمربی تیم ملی ایران هستم

کارلوس کی روش431 سرمربی تیم ملی می گوید روز دوشنبه با بهترین تیم غرب آسیا بازی خواهند کرد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرآنلاین، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در نشست خبری خودش قبل از بازی با امارات از این مسابقه به عنوان یک دیدار مهم یاد کرد و گفت: «به دو دلیل این حرف را می زنم. یکی اینکه هر دو تیم می خواهند پیروز شوند تا سرگروه باشند و دلیل دوم که باعث افتخار من است این است که فردا روی نیمکت تیم ملی می نشینم و سرمربیگری این تیم را برعهده دارم.»

کروش ادامه داد: «من قبلا در امارات هم کار کرده ام و خوشحالم که فردا سرود ملی هر دو کشور را می شنوم. فردا تلاش می کنیم تا یک بازی جذاب و دیدنی را برای هوادارانی که با تمام وجودشان دراسترالیا ما را حمایت کرده اند انجام بدهیم و از آنها تشکر کنیم.»

خبرنگاری از او درباره جریمه ای که از سوای کنفدراسیون فوتبال آسیا برایش در نظر گرفته شده سوال کرد که کروش این واکنش را نشان داد: «در اصل ما برای حرف زدنمان باید پول بگیریم اما در اینجا وقتی حرف بزنی باید بابت آن پول بدهی. به همین دلیل من درباره این مسئله حرفی نمی زنم.»

از کروش درباره سردار آزمون و وضعیت او سوال شد که گفت: «وضعیت بدنی بازیکنان ما کمی متفاوت شده است. ما می خواهیم برای شکست دادن امارات به زمین برویم اما باید بگویم که وضعیت یکی دو بازیکن باید بررسی شود. درباره بازی کردن یا بازی نکردن آنها باید یک تصمیم گرفت که فردا همه چیز مشخص می شود.»

خبرنگاری به او گفت که چرا علیرضا جهانبخش در ترکیب ایران به میدان نمی رود که کروش این واکنش را نشان داد: «ما بر اساس شرایط تصمیم‌گیری می‌کنیم. درباره جهانبخش هم باید مثل سوال قبلی بگویم که همه چیز فردا مشخص می‌شود.»

تیم ایران برای صدرنشینی فقط باید مقابل امارات برنده باشد. اما آنها با یک تساوی هم می توانند صدرنشین شود. اما نظر کروش در این مورد: «مطمئنا تلاش ما این است که یک بازی چشم نواز انجام بدهیم. ما فردا با بهترین تیم غرب آسیا بازی داریم. بازیکنان آنها چند سال است که در کنار هم بازی می کنند و به خوبی در زمین همدیگر را پیدا می کند. البته ما هم تیم خوبی هستیم و بازیکنان مان با شرایطی که دارند آماده جنگیدن هستند. هدف ما پیروزی است. با این حال باز هم می‌گویم که هدف اول ما در بازی با امارات ابتدا بازی خوب و چشم‌نواز است و سپس پیروزی در اولویت ما قرار می‌گیرد.»

وی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی امارات در شکست ایران بر اساس گواه تاریخ گفت: «تلاش ما این است که یک بازی خوبی را ارائه دهیم. هر چه که در گذشته بود در همان جا مانده و در الان تاثیری ندارد. مساله اصلی بازیکنانی هستند که با خلاقیت‌شان باید بازی بسیار خوبی را ارائه دهند. بازی ایران و امارات بازی مرگ و زندگی نیست که نتیجه‌اش این باشد که یا صعود یا هیچ چیز. به همین دلیل فرصت ارائه یک بازی زیبا را داریم و باید این اتفاق رخ دهد تا همه لذت ببرند.»

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظرش راجع به مصاف احتمالی ایران با ژاپن یا عراق چیست، گفت: «همه تفکرمان بر روی بازی با امارات است.»

 

نظر شما