شناسهٔ خبر: 80532 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آلیا در واکنش به همایش اصلاح طلبان مطرح کرد؛

اصلاح طلبان توجهی به مسائل اقتصادی و فرهنگی مردم ندارند/ رفع حصر از فتنه گران مطالبه مردم نیست

فاطمه آلیا عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه در همایش اصلاح طلبان توجهی به مسائل اقتصادی و فرهنگی مردم نشده بود گفت: در همایش اصلاح طلبان کمترین اشاره‌ای به مسائل و مشکلات اصلی جامعه و مردم نشد و صرفاً یک سری مباحث شعاری سیاسی ساختارشکنانه مطرح شد.

به گزارش نماینده فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به همایش اصلاح طلبان که روز ۲۵ دی با رویکرد حمایت از فتنه‌گران برگزار شده بود، گفت: قطعاً مسائلی از جمله آزادی و رفع حصر از فتنه گران مورد مطالبه مردم ما نیست بلکه مردم ما امروز به دنبال مسائلی از جمله عملی شدن وعده‌های رئیس جمهور هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در همایش اصلاح طلبان توجهی به مسائل اقتصادی و فرهنگی مردم نشده بود گفت: در همایش اصلاح طلبان کمترین اشاره‌ای به مسائل و مشکلات اصلی جامعه و مردم نشد و صرفاً یک سری مباحث شعاری سیاسی ساختارشکنانه مطرح شد که نشان می‌دهد اصلاح طلبان همچنان در شرایط عدم بلوغ سیاسی هستند و روند بریدگی و انقطاع آنان از جامعه و مردم ادامه دارد.

آلیا تصریح کرد:‌ اصلاح طلبان امتحان خود را در گذشته پس داده‌اند. آنها هیچوقت دنبال مسائل مهمی از جمله مسائل اقتصادی، اجتماعی، مذهبی مردم نبوده‌اند و همیشه به دنبال شعارهای ساختارشکنانه‌ای بودند تا از حمایت غربی‌ها بهره‌مند باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به برخی اظهارت اصلاح‌طلبان در همایش مذکور درباره قانون انتخابات گفت: افراطی‌های اردوگاه اصلاح طلبی همواره به دنبال تضعیف جایگاه شورای نگهبان و همچنین نظارت استصوابی این شورا بودند و هستند.

آلیا با بیان اینکه اصلاح‌طلبان قانون را قبول ندارند تصریح کرد:‌ آنها در تلاش‌اند تا با حمله به بحث نظارت استصوابی شورای نگهبان راه گریزیی برای ورود به عرصه اتنخابات بدون پاسخگویی به شورای نگهبان پیدا کنند.

 

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۷ ۱۱:۵۳ 0 0

    احسنت بر شما حرف دل ملت رو گفتید. 
    واقعا چه لزومی داره اصلاح طلبان نشست های بی فایده برگزار کنند؟ 
    مگر چقدر طرفدار دارند اینها؟ 
    ما قدردان نمایندگانی چون ایشان و حضرت آیت الله مصباح یزدی و جبهه مردمی پایداری هستیم. مردم باید از جان و دل حامی این نمایندگان باشند..
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۱ ۱۹:۳۳ 0 0

    اصولگرایان باید با هم متحد باشند 
    جبهه مردمی پایداری پتانسیل بسیار بالایی از نظر مقبولیت و حضور نمایندگان شایسته را دارد.  در انتخابات آینده مردم باید از خط پایداری که راهش ایستادگی در مقابل زورگویان است پیروی و پشتیبانی کنند.
                                

نظر شما