شناسهٔ خبر: 80379 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آریایی‌نژاد در نطق میان‌دستور:

هر حرکت اختلافی در درون کشور بازی در زمین دشمن است

آریایی نژاد43 نماینده ملایر با بیان اینکه کسی را عالماً و عامداً به پیاده‌سازی نقشه دشمن متهم نمی‌کنم، گفت: اما به یقین می‌گویم هر حرکت اختلافی در درون کشور، بازی کردن در زمینی است که دشمن آن را تعریف کرده است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، احمد آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: وقت آن رسیده که دنیای اسلام به خود آید و اسلام را به عنوان صراط مستقیم الهی و راه نجات انتخاب کند و در آن با استحکام قدم بردارد، وقت آن رسیده است که دنیای اسلام اتحاد خود را حفظ کند و در مقابل دشمن مشترک خود یعنی استکبار صهیونیست به طور متحد بایستد، شعارهای واحد و تبلیغ واحدی داشته باشند و راه واحدی را بپیمایند.

وی ادامه داد: وحدت محور می‌خواهد، محور وحدت به ویژه در لحظات حساس ولایت فقیه است، امام فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد.

نماینده ملایر افزود: چرا برخی جناح‌های سیاسی وقتی رهبری در ایام فتنه اوامر و درخواست‌هایی داشتند، برای فرار از اجرای اوامر، تفسیر می‌کنند و می‌گویند، حکم حکومتی نیست، نصیحت است.

آریایی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر فریب‌خوردگان از مسیر اشتباه خود برگردند و توبه کنند تازه بحث وحدت مطرح می‌شود، من کسی را که عالماً و عامداً به پیاده‌سازی نقشه دشمن متهم نمی‌کنم، اما به طور قطع و یقین می‌گویم که هر حرکت اختلافی به هر شکلی در میان ملت‌های مسلمان یا در درون کشور میان افراد آن، بازی کردن در زمینی است که دشمن آن را تعریف کرده است.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با ۱+۵ تصریح کرد: مرعوب شدن صفت بسیار بدی است، اگر مسئولی در جایگاه مسئولیت خود مرعوب شود واویلا است، مرعوب شدن او یعنی از دست دادن بسیاری از امکانات ملت، پس به تیم مذاکره کننده می‌گوییم که با خدا و شجاع باشید، از دستاوردهای علمی که حاصل خون دادن‌ها و خون دل‌خوردن‌های جوانان و مردم این مرز و بوم است با قدرت و اقتدار دفاع کنید.

نماینده ملایر در ادامه بیان داشت: با اقتصاد مقاومتی می‌توان به طور ریشه‌ای به حل مشکلات اقتصادی کشور امیدوار بود و باید اقتصاد به سمتی برود که اگر تحریم شدیم ضرر آنها از ضرر ما کمتر نباشد.

آریایی‌نژاد در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما