شناسهٔ خبر: 80372 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مصاحبه جنجالی مردم امروز تکذیب شد/ مطالب مندرج کذب محض است؛ از چنین اظهاراتی برائت میجویم + سند

مردم امروز این دست مصاحبه ها در لابه لای صفحات این روزنامه تازه به دوران رسیده زیاد است و پیگیری صحت مصاحبه های آن خارج از حوصله است. اما آنچه روشن است خبرسازیها و کذب پراکنی های رسانه های این جریان است

به گزارش نماینده؛ نطق جنجالی علی فریمانی همانگونه که پیش بینی میشد تاپ سوژه جنجال را برای رسانه های جریان خاص و همسویان معاند خارجیشان فراهم کرد تا جاییکه همچنان نیز از کیسه این جنجال، صفحاتشان را با دروغ پراکنی پر می کنند. در این میان پرداختن به مصاحبه کذب یکی از روزنامه های این جریان مشتی نمونه خروار از عملکرد رسانه ای این جریان است.

روزنامه مردم امروز که روز بعد از اظهارات مطهریِ پسر، با ژستی مفتخرانه صفحه اول خود را به تصویر سازی جنجال پیش آمده در مجلس اختصاص داد. ظاهرا در صفحات بعدی خود نیز به اظهار نظر سازی پرداخته است! در این راستا تکذبیه قاطع «عبدالوحید فیاضی» نماینده مردم نور در مجلس شاهد مثال قاطعی بر این مدعاست.

این نماینده مجلس، روز بعد از انتشار مصاحبه ای کذب به نقل از وی در این روزنامه ی مدعی پایبندی به اصول حرفه ای طی تکذبیه ای تصریح کرد هیچ گونه مصاحبه ای در خصوص تایید نطق میان دستور علی مطهری با این روزنامه نداشته است.

عبدالوحید فیاضی در ادامه تکذبیه خود تأکید کرد: مطالب مندرج کذب محض و خلاف اصول و اخلاق رسانه ای است.

نکته جالب توجه تر اینجاست که نماینده مردم نور در پایان قاطعانه از چنین سخنانی برائت می جوید. و از مدیر مسئول این روزنامه می خواهد مطابق قانون مطبوعات تکذبیه اش "دقیقا" در روزنامه منتشر شود.

لازم به یادآوریست که روزنامه غیر مردمی «مردم امروز» به نقل از این نماینده مجلس نوشته بود:  «من از دور فقط نظاره گر درگیری ها بودم و غبطه خوردم. این حوادث ابروی مجلس را تحت الشعاع قرار داده و برای رسانه های خارج از کشور که همواره سعی درتخریب نظام دارند، تغذیه فراهم می کند. برخی نمایندگان در دفاع از عملکردشان به من گفتند که آقای مطهری ما را کتک زده و هل داده است؛ در حالی که ایشان در نهایت ادب و آرامش، نطق خود را ادامه داده و نگران هیچ چیزی نبود. شجاعت آقای مطهری قابل تحسین است.» اینگونه اظهارات کذب در حالی از زبان این نماینده مجلس در روزنامه منتشر شده که ایشان در تکذبیه خود چنین حرفهایی از جانب خود را آنقدر قبیح می داند که در تکذبیه اش از چنین سخنانی اعلام برائت می نماید.

از این دست مصاحبه ها در لابه لای صفحات این روزنامه تازه به دوران رسیده زیاد است و پیگیری صحت مصاحبه های آن خارج از حوصله است. اما آنچه روشن است خبرسازیها و کذب پراکنی های رسانه های این جریان است که حتی به ادعای رعایت اصول حرفه ای نیز پایبند نیستند و هر از چند گاهی دم خروس اصول حرفه ایشان با تکذبیه های مختلف بیرون می زند!

مردم امروز

 

 

مردم امروز

نظرات مخاطبان 1 3

  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۵ ۱۰:۵۳ 0 0

    واقعا برای این روزنامه خیلی مستقل متاسفم..
                                
  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۵ ۱۰:۵۶ 0 1

    واقعا برای این روزنامه خیلی مستقل متاسفم..
                                
  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۵ ۱۰:۵۶ 0 0

    واقعا برای این روزنامه خیلی مستقل متاسفم..
                                

نظر شما