شناسهٔ خبر: 80349 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

سید حسن نصرالله:

با تمام توان آماده مقابله با تهدیدها هستیم/ تسلیحات حزب‌الله حتی به ذهن دشمن هم خطور نمی‌کند

سید حسن نصرالله/2 دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت مقاومت لبنان همه انواع اسلحه را در اختیار دارد و هر آنچه به ذهن دشمن خطور می‌کند و نمی‌کند، در انبارهای مقاومت است.

به گزارش نماینده  «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در یک گفت‌وگوی طولانی تلویزیونی گفت: مقاومت لبنان همه انواع اسلحه را در اختیار دارد و هر آنچه که به ذهن دشمن خطور می‌کند و نمی‌کند در انبارهای مقاومت است.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در این گفت‌وگوی ۳ ساعته که به زودی از شبکه المیادین پخش خواهد شد، به توانمندی‌های نظامی مقاومت اشاره کرد و اطلاعاتی درباره شناسایی مزدوران صهیونیستی در داخل حزب‌الله ارائه داد تا بسیاری از شایعات مربوط به این مسئله را تصحیح کند.

سید حسن نصرالله درباره مسئله منازعه مقاومت و اسرائیل، اوضاع سوریه و عراق، عربستان، ایران و بحرین نیز سخن گفت و به مسئله وهابیت نیز اشاره داشت.

محور دیگر این مصاحبه اختصاصی که مجری آن «غسان بن جدو» مدیر شبکه المیادین بود، درباره پرونده گفت‌وگو میان حزب‌الله و جریان «المستقبل» و افق‌های این گفت‌وگو بود.

این در حالی است که منابع اطلاعاتی اسرائیل نیز تایید می‌کنند که جنگ آینده با حزب‌الله در مقایسه با جنگ‌های پیشین خشونت‌بار تر و بی‌سابقه خواهد بود و روحیه اسرائیلی‌ها را به طور بی‌سابقه‌ای تضعیف می‌کند.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز ادعا کرد که حزب الله لبنان زرادخانه خود را مملو از سلاح‌های ایرانی کرده است، سلاح‎هایی که تاکنون اسرائیل با آن روبرو نشده است. منابع اطلاعاتی اسرائیل بر این باورند که بخش زیادی از توانایی‌ها و امکانات نظامی ایران در اختیار حزب الله قرار دارد.

 

 

نظر شما