شناسهٔ خبر: 80258 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

تيم‌هاي قلعه‌نوعي نيم فصل دومي است

استقلال نيم فصل اول مناسبي نداشت و با وجود اين که در چند هفته ابتدايي ليگ برتر بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشت و نتايج خوبي هم گرفت. ناگهان سير نزولي را طي کرد و ديگر از بازي‌هاي خوب و نتايج قابل‌قبول خبري نبود.

نود: استقلال نيم فصل اول مناسبي نداشت و با وجود اين که در چند هفته ابتدايي ليگ برتر بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشت و نتايج خوبي هم گرفت. ناگهان سير نزولي را طي کرد و ديگر از بازي‌هاي خوب و نتايج قابل‌قبول خبري نبود. استقلال نيم فصل اول را به شکل ضعيفي به پايان رساند. تيمي که با اختلاف در صدر جدول قرار داشت، در پايان نيم فصل اول در جايگاه پنجم قرار گرفت و پنج امتياز هم با صدر جدول فاصله دارد. اما تنها موضوعي که سبب شده هواداران به استقلال نيم فصل دوم اميدوار شوند اين است که سرمربي‌اي در راس کادر فني آبي‌پوشان قرار دارد که هر سال تيم‌هايش در نيم فصل دوم بازي‌هاي بهتري را به نمايش گذاشته‌ و نتايج قابل‌قبول‌تري را گرفته‌اند. به نوعي مي‌توان گفت که تيم‌هاي قلعه‌نوعي نيم فصل دومي هستند و سرمربي آبي‌پوشان پس از گذشت نيم فصل اول و آگاهي از نقاط ضعف تيمش به خوبي نسبت به برطرف کردن آن اقدام کرده و کارنامه او نشان مي‌دهد که در نيم فصل دوم تيم‌هايش عملکرد بهتري داشته‌اند پس مي‌توان به استقلال نيم فصل دوم اميدوار شد.

قلعه‌نوعي در راس کادر فني آبي‌پوشان قرار دارد و در مصاحبه‌هاي خود نيز به اين موضوع اشاره کرده که خواسته‌هايش در نقل و انتقالات برآورده شده است و به جز مسلمان بازيکناني که مي‌خواست آبي‌پوش شده‌اند. اين اظهارنظر نشان مي‌دهد که سرمربي آبي‌پوشان نقاط ضعفي که در سر دارد را در حال برطرف شدن مي بيند. حضور بازيکناني مانند عنايتي، طالب‌لو، نوري و هلمکه در استقلال مي‌تواند قلعه‌نوعي را به تحقق خواسته‌هايش نزديک کند.

از سوي ديگر فاصله آبي‌پوشان با صدر جدول آنقدر زياد نيست که نشود آن را جبران کرد. بازي‌هاي زيادي پيش روي قلعه نوعي و تيمش قرار دارد که مي‌تواند با رفع نقاط ضعف در اين ديدارها به خوبي ظاهر شود و جايگاه خود در صدر جدول را پس بگيرد. اين در حالي است که مشکل ديگر استقلال در نيم فصل اول يعني ضعف بدني آبي‌پوشان هم در اردوي کيش در حال برطرف شدن است. قلعه‌نوعي که در نيم فصل اول تلاش بسياري کرد تا مشکلات بدني شاگردان خود را تکذيب کند، حالا يک مربي بدنساز را به خدمت گرفته و اگر تمام جوانب امر را در نظر بگيريم متوجه مي‌شويم که نيم فصل دوم ليگ چهاردهم هم مي‌تواند نقطه اوج استقلال قلعه‌نوعي باشد.

نظر شما