شناسهٔ خبر: 80067 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لاهوتی در نطق میان‌ دستور:

آمریکا با وجود تبلیغات ضد تروریستی خود برای داعش سلاح ارسال می‌کند

لاهوتی43 نماینده لنگرود با بیان اینکه آمریکا با وجود تبلیغات ضد تروریستی خود برای داعش سلاح ارسال می‌کند، گفت:‌ امروز شاهد حضور اتباع آمریکایی و اروپایی در داعش هستیم و جای تعجب نیست که روزی آتش داعش در قلب کشورهای حامی آن زبانه کشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که منادی وحدت در میان امت اسلامی است و ما شاهد هستیم که در نقطه مقابل آمریکا و هم‌پیمانانش در آتش فرقه‌گرایی در جهان اسلام می‌دمند.

وی افزود: آمریکا با وجود تبلیغات ضد تروریستی خود برای داعش محموله‌های سلاح ارسال می‌کند تا هر چه بیشتر جنگ و درگیری در کشورهای اسلامی گسترش یابد تا با این روش غیرانسانی رژیم صهیونیستی در آرامش به سر برد.

نماینده لنگرود خاطرنشان کرد: امروز هزاران اروپایی و آمریکایی در داعش حضور دارند و تعجب نباید کرد که روزی این‌ آتش، در قلب کشورهای به وجود آورنده و حمایت‌کننده داعش زبانه بکشد.

لاهوتی با اشاره به حوادث اخیر بحرین ضمن محکوم کردن اقدامات حکومت بحرین به ویژه دستگیری دبیرکل جمعیت وفاق بحرین، به دولت این کشور تأکید کرد: روندی را که زمانی شاه در ایران آغاز و در نهایت سرنگون شد را در پیش نگرفته و به روند فعلی پایان دهید.

نماینده لنگرود در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما