شناسهٔ خبر: 80046 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افتخارات سردار سلیمانی‌ها درمیدان‌های ایثار و شهادت در جهان طنین‌انداز است

عمران علیمحمدی43 عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: امروز افتخارات سردار سلیمانی‌ها و سرداران میدان‌های ایثار و شهادت در جهان طنین‌انداز شده است.

به گزارش نماینده، عمران علی محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام اظهار داشت: کسانی که سپاه و بسیج را مورد هجمه قرار می‌دهند یا ساده اندیشند و یا خائن به ملت و انقلابند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اشخاصی که سپاه و ارگان‌های ارزشی نظام را مورد هجمه قرار می‌دهند اصول و ارزش‌های انقلاب را نمی‌شناسند بنابراین یا ساده اندیشند و یا خائن به ملت و انقلابند.

وی ادامه داد: کسانی که تشویش اذهان عمومی می‌کنند و به ارکان نظام و ارگان‌های ارزشی و انقلابی حمله می‌کنند بی‌شک عامل دشمن محسوب می‌شوند و یقین داشته باشند مورد غضب ملت بیدار ایران اسلامی قرار خواهند گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم و کلیدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن نقش مهم و سرنوشت ساز آن در ایجاد امنیت و همچنین نقش مهم آن در سازندگی کشور، تصریح کرد: افرادی که ارکان مهم انقلاب را هدف قرار داده‌اند بصیرت سیاسی ندارند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه و بسیج یادگار امام راحلمان است و بنا بر فرمایش حضرت امام، سپاه و بسیج حافظ کیان و ارزش‌های نظام بوده و خواهند بود.

علی‌محمدی افزود: سپاه و بسیج از دل مردم برخاسته‌اند و کسی که در مقابل آن قرار گیرد در مقابل مردم قرار گرفته است.

*سپاه و بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست متعلق به ملت است

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول با هشدار به ساختارشکنان، تصریح کرد: سپاه و بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست بلکه متعلق به همه ملت است چرا که نهادی است مردمی و انقلابی و در سایه ولایت مطلقه فقیه و ارزش‌های الهی و انقلابی امام راحل(ره) حرکت کرده و خواهد کرد.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و عراق با اشاره به  اقتدار نظام اسلامی در جهان، خاطر نشان کرد: اقتدار امروز ما در منطقه و جهان ناشی از عظمت خون شهیدان سپاهی و بسیجی و عملکرد انقلابی همین نهاد مردمی و قدرت نیروهای مسلح است.

*بوی فتنه‌ای دیگر به مشام می‌رسد

وی ادامه داد: مردم هوشیار و انقلابی ایران اسلامی و بسیجیان جان برکف هوشیار باشند که بوی فتنه‌ای دیگر به مشام می‌رسد و فتنه‌گران و ساختار شکنان بدانند این بار فتنه در نطفه خفه خواهد شد و توسط مردم بیدار و انقلابی و بسیجی ایران اسلامی همانند ۹ دی بساط آنان برای همیشه جمع خواهد شد.

علی‌محمدی گفت: مردم همواره پشتیبان سپاه و بسیج و نیروهای مسلح بوده و خواهند بود چرا که این نهادها از مردم و برای مردمند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کیست که فراموش کند اقتدار امروز ایران ناشی از ایثار و از خود گذشتگی  شهدا و بسیجیان دیروز و جان برکفان امروز است.

وی ادامه داد: دوست و دشمن به اقتدار ایران اسلامی اقرار دارند، امروز افتخارات سردار سلیمانی‌ها و سرداران میدان‌های ایثار و شهادت در جهان طنین‌انداز شده است ولی در کمال ناباوری عده‌ای انگشت شمار و وطن فروش چشم خود را بسته‌اند و هر روز به دنبال فتنه انگیزی و شبهه افکنی در بین مردمند.

*شبه‌افکنان به صف با بصیرت ملت بپیوندند

وی افزود: شرایط امروز ما بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است بنابراین توصیه ما به همه کسانی که دل در گرو تخریب ارکان مهم نظام بسته‌اند این است که به مردم بپیوندند و از اردوگاه دشمن خارج شوند و اگر از روی نادانی این حرف‌های ساختارشکنانه را می‌زنند ذره‌ای به خود بیایند و از مردم  بصیرت بیاموزند.

علی‌محمدی این حرکات را فرار به جلوی فتنه‌گران و حامیان آنان تلقی کرد و گفت: عده‌ای به دنبال شبهه‌افکنی در جامعه‌اند و هدف آنان این است که در پرتو این حرکات به اهداف سیاسی خود برسند ولی بدانند مردم هوشیار و بیدارند.

وی افزود: امروز به برکت نظام اسلامی، همه مردم و جوانان و نوجوانان و سالخوردگان از تحلیل سیاسی و اطلاعات روز دنیا باخبرند و هرگز گول حرف‌های نسنجیده و تفرقه افکنانه دشمن و عوامل آن در داخل نخواهند خورد.

وی گفت: امروز در کشور نیاز به وحدت بیشتر است و همه باید در این راستا در مسیر ارزش‌های انقلاب و اهداف امام عزیز و فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

نظر شما