شناسهٔ خبر: 79911 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی به دنبال تفرقه‌اندازی بین امت اسلام است

زاهدی43 نماینده کرمان در مجلس گفت: از تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی که هدفی جز تفرقه‌اندازی بین امت اسلامی و خدشه‌دار کردن اسلام ناب ندارند، اعلام برائت می‌کنیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز پارلمان با تبریک ولادت پیامبر (ص) و همچنین امام جعفرصادق (ع)، اظهار داشت: از تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی که هدفی جز تفرقه‌اندازی بین امت اسلامی و خدشه‌دار کردن اسلام ناب ندارند، اعلام برائت می‌کنیم.

وی افزود: استان کرمان با بحران‌ آب به خصوص آب آشامیدنی روبروست و به همین منظور انتقال آب به کرمان باید در اولویت کار مجلس و دولت قرار گیرد، از اول مهرماه امسال تاکنون فقط ۷ میلیمتر باران در استان کرمان باریده است، نمایندگان به این موضوع عنایت داشته باشید و ببینید بحران چگونه در این استان بیداد می‌کند بنابراین باید موضوع انتقال آب از صفارود به کرمان در اولویت مجلس و دولت قرار گیرد و اعتبارات لازم در این خصوص پیش‌بینی شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اگر در رابطه با انتقال آب به کرمان تدابیر لازم اتخاذ نشود در سال‌های آینده با یک مشکل اساسی امنیتی و اجتماعی مواجه خواهیم شد.

زاهدی در تذکری به وزارتخانه‌های کار و صنایع هشدار داد به دور از جنجال‌های سیاسی و پرهیز از دوباره‌کاری و باندبازی نسبت به تغییر مدیران کارآمد به ویژه در حوزه معادن استان کرمان اقدام شود.

وی همچنین در تذکری به وزارت نیرو بر انتقال آب به شهرستان راور تأکید کرد و خطاب به وزیر کشور گفت: در خصوص برخورد قاطع با اتباع بیگانه غیر مجاز به ویژه در استان کرمان که ترانزیت قاچاق انسان شده و از جنوب و شرق کشور به داخل مشکلات بسیاری را به وجود آورده اقدام شود.

زاهدی در پایان خطاب به وزارت راه و شهرسازی بر اصلاح ۷۰ کیلومتر از مسیر ریلی کرمان –تهران که حدود ۲ سال است پیگیری شده و به نتیجه نرسیده است نیز تأکید کرد.

نظر شما