شناسهٔ خبر: 79904 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت به فتنه‌گران اجازه عمل ندهد و از خودش رد اتهام کند

زهره طبیب‌زاده‌نوری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متفکران غربی که به براندازی نظام اسلامی می‌اندیشند مقدسات نظام را نشانه گرفته‌اند، گفت: دولت و قوه قضاییه باید توهین‌کنندگان به مقدسات نظام را به اشد مجازات محکوم کنند.

به گزارش نماینده، زهره طبیب‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه دست‌هایی در کار است تا همواره مطلبی را با عنوان جمله معترضه برای حاشیه‌سازی در نظام مطرح کند، گفت: متاسفانه فتح باب برحی حاشیه‌سازی‌ها مانند جوسازی اخیر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس جمهور است که سایت‌های منتسب به دولت نیز به آن دامن می‌زنند.

وی افزود: یکی از مواردی که تمام متفکران غربی برای ایجاد اختلاف در داخل کشور و از بین بردن اتحاد داخلی و وحدت کلمه مطرح می‌کنند حمله به ۲ اصل نظام یعنی ولایت فقیه و ارگان‌های تقویت کننده نظام مانند شورای نگهبان و سپاه است.

طبیب‌زاده سپاه پاسداران را بخش نظامی تقویت کننده انقلاب دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران موید اصل ولایت فقیه است که در اظهارات امثال فوکویاما نظریه‌پرداز آمریکایی نیز می‌بینیم که مطرح می‌شود باید به چند عنصر در انقلاب اسلامی مانند ولایت فقیه و ارگان‌های حافظ ولایت فقیه حمله شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر بر اساس تئوری‌های نظریه‌پردازان براندازی نظام با مقدسات جمهوری اسلامی برخورد می‌شود و برخی عناصر دولتی هم این مساله را تکرار می‌کنند و سایت‌های منتسب به دولت به آن دامن می‌زنند، در این زمینه دولت ابتدا باید برای رد اتهام از جانب خودش این مساله را محکوم کرده و با عاملان توهین به مقدسات نظام برخورد کند.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم ایجاد وحدت در کشور گفت: برای از بین نرفتن وحدت داخلی، دولت باید با افراد حاشیه‌ساز برخورد کرده و قوه قضاییه نیز باید با اشد مجازات این افراد که به حافظان انقلاب و بزرگان نظام توهین کرده‌اند را محکوم کند.

طبیب‌زاده سپاه پاسداران را یکی از مهم ترین ارگان‌های حفاظتی انقلاب دانست و عنوان کرد: برخی بدون توجه به نقش سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی سعی در تقدس زدایی از مقدسات نظام دارند که این افراد مستحق اشد مجازات هستند.

وی با بیان اینکه این مسائل به فتنه مربوط می‌شود، گفت: کسانیکه برای وقوع فتنه برنامه‌ریزی کردند با تقویت تئوری‌های خود سعی در ایجاد جنگ نرم دارند، این افراد از سال ۷۸ سعی دارند به روش کودتای مخملی برای جنگ نرم برنامه‌ریزی کنند و هر ۴ سال یک بار یکی از مقدسات نظام را هدف قرار می‌دهند که امروز نوبت سپاه پاسداران است.

وی گفت: متفکران غربی که به براندازی نظام اسلامی می‌اندیشند یک سری عوامل داخلی دارند که به اشکال مختلف عمل می‌کنند یعنی در مقطعی با لشکرکشی‌های خیابانی اقدام کردند و حالا جنگ فرسایشی در فضای مجازی را دنبال می‌کنند تا با انتشار یک دروغ بزرگ آن را واقعی جلوه دهند ولی دولت نباید به این افراد اجازه عمل بدهد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۵ ۱۱:۰۹ 0 0

    درود بر بانوی فرهیخته و آگاه خانم دکتر طیب زاده
                                

نظر شما