شناسهٔ خبر: 79897 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کره جنوبی عمان را شکست داد

تیم فوتبال کره جنوبی جام ملت‌های آسیا را با شکست دادن عمان آغاز کرد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، دو تیم کره‌جنوبی و عمان در دومین دیدار مرحله گروهی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در گروه A از ساعت ۸:۳۰ امروز (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه کانبرای شهر کانبرای استرالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر کره‌جنوبی به پایان رسید. چو یونگ چئول در دقیقه ۱+۴۵ گل برتری کره را در این دیدار به ثمر رساند.

دقیقه ۵: بازیکنان کره‌جنوبی پشت محوطه جریمه عمان صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شدند اما شوت سرکش و زمینی چشم بادامی‌ها را علی الحبسی، دروازه‌بان باتجربه عمان راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶: شاگردان اشتیلیکه فشار روی دروازه عمان را از همان ابتدا در دستور کار داشتند اما در دقیقه ۶ تیر دروازه سپیدپوشان مانع گلزنی کره‌ای‌ها شد.

دقیقه ۴۰: جدی‌ترین موقعیت عمان به دست آمدن یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب پشت محوطه کره‌جنوبی بود اما عید الفارسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: کره‌جنوبی در اواخر نیمه اول موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت اما دروازه‌بان با تجربه عمان از روی خط دروازه توپ را برگرداند. این دروازه‌بان پس از این واکنش بسیار مناسب توانست ضربه کاشته خطرناک کره‌ای‌ها را هم دفع کند.

دقیقه ۱+۴۵: چو یونگ چئول در دقیقه ۱+۴۵ موفق شد دروازه عمان را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: شوت لی چونگ سونگ از کنار دروازه عمان عبور کرد و روی تور کناری فرود آمد.

دقیقه ۵۶: ضربه سر چئونگ را علی الحبسی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲+۹۰: ضربه سر مهاجم عمان با دفع ناقص دروازه‌بان کره جنوبی به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد.

در مجموع بازی در نیمه دوم اُفت و خیز بسیار کمی داشت و با وجود فشار دقایق پایانی عمان، سرانجام کره جنوبی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. با این نتیجه شاگردان اشتلیکه هم مانند استرالیا سه امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول گروه A ایستادند. بعد از استرالیا و کره، عمان و کویت در رده سوم و چهارم این گروه جای دارند.

نظر شما