شناسهٔ خبر: 79795 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واکنش بذرپاش به یادداشت سایت خبرآنلاین

مهرداد بذرپاش43 صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در واکنش به یادداشت سایت خبرآنلاین تأکید کرد: در حال حاضر می‌بینیم که طلحه و زبیر زمان شرمنده علی زمان شدند و باید مواظب باشیم که در جبهه طلحه و زبیر قرار نگیریم.

به گزارش نماینده  مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مطلب توهین‌آمیز سایت خبرآنلاین اظهار داشت: اینکه ما در رقابت سیاسی با هدف ایجاد فضای دوقطبی به جانفشان‌ترین و مجاهدترین افراد تاریخ معاصرمان بتازیم تا به قدرت برسیم ناجوانمردانه‌ترین رقابت سیاسی است.

بذرپاش ادامه داد: اگر این عزیزان نبودند نه کشوری بود که کسی در آن مسئولیت بگیرد و دولت تشکیل دهد و نه روزنامه، رسانه و خبرگزاری وجود داشت که در آن مطلبی ذکر شود و اگر اینها نبودند داعش کف خیابانها جولان می‌داد و نفس‌کش می‌طلبید.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز با تأکید بر اینکه آنها باید بدانند که این روش‌ها ما را به سرمنزل نخواهد رساند، تصریح کرد: صحابی همچون سلمان فارسی که مایه مباهات اسلام و ما اهالی سرزمین پارسی است یا شخصیت بزرگواری چون اباذر به هیچ عنوان با طلحه و زبیر قابل مقایسه نبوده و نیستند.

وی بر همین اساس افزود: چون تاریخ از جنس تکرار است هم سلمان و اباذر زمان وجود دارند و هم طلحه و زبیرهای زمان؛ سلمان و اباذر تا لحظات آخر نه پیامبر خدا را رها و نه به اهل بیت جفا کردند اما طلحه و زبیر هم به پیامبر پشت کردند و هم اهل بیتش را تنها گذاشتند و شرمنده علی زمان شدند.

بذرپاش تأکید کرد: در حال حاضر می‌بینیم که طلحه و زبیر زمان شرمنده علی زمان شدند و باید مواظب باشیم که در جبهه طلحه و زبیر قرار نگیریم.

سایت «خبرآنلاین» وابسته به حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، با انتشار مطلبی توهین آمیز و اختلاف برانگیز، تلاش کرد تا خط ضدانقلابی تقابل رئیس جمهور با سپاه را مجدداً احیا کند. در یادداشت سایت خبرآنلاین با عنوان «رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس جمهور» به سبک رسانه های ضدانقلاب، اتهامات سخیفی که بارها توسط امثال نوری زاده و سازگارا علیه رزمندگان جان برکف و ایثارگر سپاه و بسیج مطرح گردیده، بازسازی و بازخوانی شده است.

نظر شما