شناسهٔ خبر: 79786 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برخی به دنبال حاشیه‌سازی در دولت هستند/ رئیس‌جمهور مانع شود

آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برخی به دنبال حاشیه‌سازی در دولت علیه نهادهای مقدس هستند، گفت: دولت اجازه ندهد از امکانات دولتی برای جوسازی‌ها بهره‌گیری شود.

به گزارش نماینده، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتشار یادداشتی در سایت خبر آنلاین مبنی بر رمزگشایی از صحبت‌های رئیس‌جمهور گفت:‌ این بحث‌ها جنبه حاشیه سازی دارد و دولت باید مانع از انجام این اقدامات شود، وقتی سایت متعلق به کارگزاران نظام علیه نهادی که به فرموده امام خمینی (ره) اگر نبود کشور هم نبود جوسازی می‌کند رئیس‌جمهور باید مانع از این اقدامات شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور اگر امروز مقتدرانه می‌تواند در سازمان ملل اظهار نظر کند یا تیم مذاکره‌کننده با آرامش به مذاکره با ۶ کشور بزرگ دنیا می‌پردازد به دلیل فداکاری و ایثار اعضای نهادی است که حافظ نظام به شمار می‌رود و دولت نباید اجازه دهد که از امکانات دولتی برای جوسازی علیه این نهاد مقدس بهره‌گیری شود.

آصفری با بیان اینکه از دیرباز دشمنی با سپاه در کشور صورت گرفته است اظهار داشت:‌ در دوره‌های مختلف سپاه مورد هجمه قرار می‌گرفته ولی این نهاد مقدس به عنوان یک نهاد انقلابی که متعلق به مردم و کشور است به این بحث‌ها توجهی ندارد و کسی نمی‌تواند با جوسازی سپاه را از اهداف خود خارج کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حفاظت از نظام در بخش‌های مختلف باید صورت بگیرد و کار فرهنگی نیز بسیار مهم است و کسانی که امروز به دنبال زیر سوال بردن سپاه پاسداران هستند همان افرادی هستند که نتوانستند در فتنه ۸۸ موفق شوند و به همین دلیل به دنبال تسویه حساب با سپاه پاسداران هستند در حالی که باید بدانند سپاه به پشتیبانی مردم و ولایت کار می‌کند و نمی‌تواند با حاشیه‌سازی مانع کار سپاه شوند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید در موضع گیری خود به گونه‌ای صحبت کند که شائبه‌ای در مردم ایجاد نشود البته رئیس‌جمهور پس از اجلاس مقابله با مفاسد اقتصادی نیز عنوان کرد که منظورش از فساد نهادهایی مثل سپاه نیست بنابراین اگر کسی از صحبت‌های رئیس‌جمهور برداشت دیگری دارد نه رئیس‌جمهور را قبول دارد و نه از سپاه دلخوشی دارد.

آصفری گفت:‌رئیس‌جمهور باید به طور جدی دستور برخورد با افرادی که اینگونه اجازه حاشیه‌سازی علیه نهادهای مقدس انقلاب اسلامی را می دهند صادر کند.

نظر شما