شناسهٔ خبر: 79713 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

در مورد جدایی از تیم ملی حرف نمی زنم/ نه بازیکن می‌شوم نه مربی

علی کریمی مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد قصد صحبت کردن در مورد دلایل جدایی اش از تیم را ندارد و نمی خواهد به پرسپولیس برگردد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، علی کریمی بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کار شخصی و دیدار با دوستانم امروز به باشگاه آمده بودم.

وی درباره حضورش در تمرین روز گذشته پرسپولیس هم اظهار کرد: من کار خاصی نکردم. روز گذشته به ورزشگاه درفشی‌فر رفتم تا با دوستانم و حمید درخشان سرمربی پرسپولیس صحبت کنم.

مربی پیشین تیم ملی از صحبت درباره این تیم و جام ملت‌ها و همچنین جدایی‌اش از جمع ملی‌پوشان خودداری کرد.

علی کریمی که دوربین های تلویزیونی را نیز مقابل خود می دید با انتقاد از قضاوت یکطرفه صداوسیما در ماجرای جدایی او از تیم ملی نیز گفت: نمی خواهم با دوربین های صداوسیما مصاحبه کنم. آنها هرطور دلشان می خواهد در گزارش هایشان بیان می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی گزارشگران در جریان موضوع قرار ندارند و هر شبکه هم با سلیقه خودش ماجرا را آنالیز می کند. وقتی نمی دانند چه شده چرا در موردش صحبت می کنند؟ همه صحبت هایشان شخصی است. متأسفانه صداوسیما در مورد قضیه من و تیم ملی شخصی برخورد کرد، در حالیکه من هنوز در این مورد حرف نزده‌ام و فعلاً حرف نخواهم زد.

علی کریمی در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد به عنوان بازیکن به پرسپولیس برگردد گفت: قرار نیست به فوتبال برگردم و بازی کنم. در کادر فنی تیم پرسپولیس هم نخواهم بود. قراردادی هم با باشگاه پرسپولیس ندارم و فقط کنار این تیم خواهم بود تا اگر کمکی از دستم برآمد عنوان کنم. من دنبال پست و مقام در باشگاه پرسپولیس نیستم و سعی می‌کنم در تمرینات تیم حضور پیدا کنم.

نظر شما