شناسهٔ خبر: 79651 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فتح‌الله حسینی:

رضایت جامعه در گرو رسیدگی سریع و به موقع به پرونده‌های فساد است

فتح الله حسینی 4 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: باید با کسی که فاسد اقتصادی است برخورد شود و از قوه قضاییه انتظار داریم که این برخورد سریع و به موقع باشد تا رضایت جامعه در خصوص نحوه عملکرد قوه قضاییه جلب شود.

به گزارش نماینده، فتح‌الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی برخورد با پرونده های بزرگ فساد مالی مانند پدیده شاندیز گفت:دستگاههای قضایی نقش بسیار تعیین کننده‌ای در برخورد با پرونده‌های بزرگ فساد مالی دارند. مردم شاهد هستند و پیگیری می کنند که دستگاه قضایی چگونه به عوامل فساد‌های اقتصادی برخورد می کند.  

وی افزود: مردم از پیگیری‌های دستگاه قضا  انتقاداتی دارند که باید با جدیت و تلاش بیشتر این مسائل مهم پیگیری شود. باید بر اساس قانون با متخلفین برخورد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص بعضی افشای اطلاعات در خصوص افرادی که هنوز حکمی برای آنها صادر نشده است، گفت: اینکه زمانی که هنوز محکومیت و مجازات افراد مشخص نشده، آبروی وی را خدشه دار نکنیم، درست است. اما هم باید آبروی مردم را حفظ کنیم و هم با کسی که فساد می کند با جدیت برخوردکنیم.

فتح‌الله حسینی در خصوص برخورد جدی با مفسدین اقتصادی تاکید کرد: باید با کسی که فاسد اقتصادی است برخورد شود و از قوه قضاییه انتظار داریم که این برخورد سریع و به موقع باشد تا رضایت جامعه در خصوص نحوه عملکرد قوه قضاییه جلب شود.

انتهای پیام/

نظر شما