شناسهٔ خبر: 79631 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عباسپور :

مهلت ۲ هفته‌ای کمیسیون صنایع مجلس به واعظی برای پیگیری مشکلات تلفن همراه

محمود واعظی/2 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مهلت ۲ هفته‌ای اعضای این کمیسیون به وزیر ارتباطات برای پیگیری مشکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه خبر داد.

به گزارش نماینده، روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا  تسنیم، گفت: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، جزئیات لایحه بودجه سال ۹۴ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه، سؤال تعدادی از نمایندگان از محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد که مهم‌ترین محور آن تعهدات شرکت مخابرات درباره پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه بودم

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین تأکید کرد: در این جلسه وزیر ارتباطات ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این وزارتخانه در موررد تجهیز زیرساخت‌ها و اتقاء شبکه مخابراتی کشور، وعده داد که موضوع عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش آن در برخی مناطق را پیگیری کرده و گزارشی به کمیسیون ارائه کند.

عباسپور با بیان اینکه یکی از اعضای کمیسیون سؤالاتی پیرامون عدم واگذاری تلفن‌های ثابت در موعد مقرر و نیز تعهدات شرکت مخابرات به مشترکان را مطرح کرد و مقرر شد که وزیر ارتباطات ظرف دو هفته آینده مشکلات آن را رسیدگی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد که در صورتی که نتیجه مطلوب دباره موضوع آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و نیز پیگیری‌های وزیر ارتباطات نتیجه مطلوب به دست نیامد، سؤال به صحن علنی مجلس ارجاع داده شود.

 

 

نظر شما