شناسهٔ خبر: 79554 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کاتب در نطق میان‌ دستور:

نمایندگان از هرگونه افزایش اعتبارات هزینه‌ای در بودجه ۹۴ خودداری کنند

غلامرضا کاتب نماینده گرمسار در مجلس گفت: درخواست‌مان از نمایندگان مجلس این است که با توجه به سهم ۸۵ درصدی اعتبارات هزینه‌ای در بودجه دو سال گذشته، از هرگونه افزایش اعتبار در این بخش در بودجه ۹۴ خودداری کنند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن  علنی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران قطعا با وحدت و همدلی خواهد توانست در مسیری که امام راحل ترسیم کرده و رهبر معظم انقلاب آن را هدایت می‌کند، بر استکبار جهانی فائق آید و مسیر رشد و شکوفایی خود را با سرعت بیشتری طی کند.

وی افزود: به دولت و وزارت امور خارجه توصیه می‌کنم در ارتباط با همسایگان و کشورهای مسلمان جهان حداکثر کوشش و تلاش خود را در جهت ایجاد وفاق و انسجام ملت‌های مسلمان به عمل آورند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: کاهش قیمت جهانی نفت شرایط جدیدی را برای کشور ایجاد کرده تا بتوان با قطع وابستگی بودجه کشور به منابع نفتی کشور را بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اداره کنیم.

کاتب تصریح کرد: با توجه به سهم ۸۵ درصدی اعتبارات هزینه‌ای در بودجه سالانه کشور در دو سال گذشته از نمایندگان درخواست دارم تا در بررسی بودجه سال ۹۴ از هرگونه افزایش اعتبارات هزینه‌‌ای خودداری شود تا بتوانیم به فرمان مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: به دولت تأکید می‌کنم در شرایط فعلی بر ارتقای کارایی و بهره‌برداری به گونه‌ای تدبیر و عمل کند که هر کسی که می‌تواند کالا و خدمات ارزان‌تر و با کیفیت‌تری تولید کند، از او خریداری شود.

نماینده گرمسار در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما