شناسهٔ خبر: 79330 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاجی‌دلیگانی در نطق میان‌ دستور:

توطئه کاهش قیمت نفت طرحی عربی آمریکایی صهیونیستی است/ درخواست جداکردن بودجه ۹۴ از درآمدهای نفتی

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در حاشیه بازدید از سایت نماینده نماینده شاهین‌شهر در مجلسبا بیان اینکه توطئه کاهش قیمت نفت، طرحی عربی، آمریکایی و صهیونیستی و برای محدود کردن حرکت بیداری اسلامی در منطقه است و من به مجلس پیشنهاد می‌کنم تا بودجه سال ۹۴ از نفت جدا شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرمایند کسانی که حقیقت را می‌دانند و نمی‌گویند ملعون خدا هستند، الا اینکه توبه کنند و عمل صالح انجام دهند و خطای خود را بیان کنند، چرا اصحاب فتنه و سران‌ آن که به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند، توبه نمی‌کنند.

وی افزود: قرآن هیچ وقت وحدت با منافقین و فتنه‌گران را توصیه نمی‌کند، بلکه قرآن فتنه را بزرگتر از قتل و اشد از آن می‌داند، آیا می‌توان با کسانی که خیمه سیدالشهداء را در روز عاشورا آتش زدند، وحدت کرد.

نماینده شاهین‌شهر اضافه کرد: می‌دانیم که برخورد با فتنه‌گران و کسانی که دشمنان مردم ایران از آن حمایت کردند، نیازمند بصیرت است، از این رو باید توجه داشت عاملان تفرقه کسانی بودند که آرای ۴۰ میلیونی مردم را نادیده گرفتند.

حاجی‌دلیگانی بیان داشت: دهه چهارم انقلاب به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده و آنچه امروز به نظر می‌رسد که از مسائل مهم کشور باشد برنامه‌ریزی و جهت‌گیری دولت برای رسیدن به اهداف این نام‌گذاری است.

وی با اشاره به توطئه کاهش قیمت نفت ادامه داد: ملت ایران به خوبی می‌داند فشارهای جدید در طرح عربی آمریکایی و صهیونیستی با هدف کاهش قیمت نفت برای محدود کردن حرکت پویا و بیداری اسلامی در منطقه از جمله عراق و لبنان و غزه و سوریه و بحرین و یمن و پیشرفت آن در دیگر نقاط است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین اضافه کرد: به مجلس پیشنهاد می‌کنم که با یک تصمیم انقلابی بودجه سال ۹۴ را از نفت جدا کند تا هم دشمن مأیوس و هم طرحی نو در ریل اقتصاد کشور ایجاد شود.

حاجی‌دلیگانی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما