شناسهٔ خبر: 79181 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

پیکر بسیجی اهل تسنن پس از ترور + عکس

مراسم تشییع پیکر بسیحی شهید ادهم صبوری و معلم شهید عیسی شهرکی روز گذشته در روستای نصیر آباد و امروز در شهرستان زهک تشییع شد.

به گزارش نماینده، عصر روز پنج‌شنبه ۱۱ دی‌ماه جاری یک بسیجی و یک معلم در روستای نصیرآباد سرباز به دست افراد مسلح نا‌شناس مورد سوءقصد واقع شده و به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، دو فرد موتورسوار با صورت‌های بسته عصر پنج‌شنبه در روستای نصیر آباد شهرستان سرباز ابتدا «ادهم صبوری» از بسیجیان اهل تسنن را که پس از خرید نان در حال بازگشت به سمت منزلش بود را به شهادت رسانده و چند متر جلو‌تر «عیسی شهرکی» معلم شیعه را نیز به رگبار گلوله بسته و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات با تمام توان فعالیت گسترده‌ای را برای دستگیری تروریست‌های عامل شهادت معلم و بسیجی شهید در شهرستان سرباز آغاز کرده‌اند.

سردار حسین رحیمی افزود: تلاش نیروهای پلیس برای دستگیری عاملان شهادت شهید عیسی شهرکی شهید ادهم صبوری بسیجی با جدیت و شدت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای پلیس در محل حضور یافته و بررسی موضوع را آغاز کردند.

پیکر بسیحی شهید ادهم صبوری روز گذشته در روستای نصیر آباد تشییع و به خاک سپرده شد و پیکر معلم شهید عیسی شهرکی صبح امروز در شهرستان زهک تشییع شد.  

مردم در این مراسم ضمن محکوم‌کردن این جنایت، خواستار پیگیری موضوع از سوی عوامل امنیتی استان شدند.

نظر شما