شناسهٔ خبر: 79083 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نماینده الیگودرز: مسئولین باید خود را از جنس مردم بدانند

تجمع اهالی سینما مقابل وزارت ارشاد نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: هر گاه مردم بدانند مسئولین اهداف مشترکی دارند و برای آن‌ها مفیدند در کنارشان باقی می‎مانند.

به گزارش نماینده، محمدتقی توکلی در گفت‎وگو با(ایسنا)، بیان کرد: اگر ریشه‎های انقلاب را بررسی کنیم خواهیم دید دو هدف اصلی حفظ اسلام و انقلاب بود که باعث شد مردم جان خود را فدا کنند و به آرمان‎های خود پایبند باشند.

وی ادامه داد: هدف مردم از انقلاب رسیدن به استقلال و آزادی بود و امروز نیز هیمن مهم را مطالبه‎گر هستند و هر زمانی که اراده کردیم مردم در صحنه نقش‎آفرینی کرده‎اند.

وی ادامه داد: یکی از آیتم‎هایی که باعث حضور پرشور مردم بوده حفظ وحدت در بین همه گروه‎ها و داشتن هدف دینی و انقلابی است؛ چراکه انقلاب بر پایه وحدت بنا شده و مسائل داخلی باعث نشده که از صحنه‎ها کنار بکشند و آنان همیشه حامی ولایت فقیه بوده‎اند.

نماینده مردم الیگودرز افزود: برای این‌که مردم را بتوان به عنوان پشتیبان نظام حفظ کنیم مسئولین باید خود را از جنس آنان بدانند و در ساده‎زیستی الگوی عملی مردم باشند تا مردم نیز اعتقاد خود را به نظام حفظ کنند و آنان را از خود بدانند.

وی اظهار کرد: هر گاه مردم بدانند نیروهای داخلی و نظام اهداف مشترکی را دارند و برای مردم مفیدند در کنار مسئولین به عنوان حامی باقی می‎مانند. اما اگر فساد اخلاقی، سیاسی و اقتصادی و گروه‎گرایی باشد به چارچوب لطمه وارد می‎کند و باعث دور شدن مردم می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم خونی که داده‎اند و شهیدی را که فدا کرده‎اند در راستای شعائر دینی و عاشورا و عشق به ائمه خصوصاً امام حسین(ع) بوده است.

نظر شما