شناسهٔ خبر: 78963 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واکنش نماینده مجلس به ماجرای علی کریمی

مهرداد بذرپاش43 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی کریمی را بازیکن بزرگی در فوتبال برشمرد و جدایی‌اش از تیم ملی در واپسین لحظات اعزام این تیم به جام ملت‌های آسیا را بسیار بحث برانگیز و قابل تامل دانست.

به گزارش نماینده، مهرداد بذرپاش در گفتگو با مهر، در مورد جدایی علی کریمی از تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اینکه در لحظات آخر اعزام تیم ملی به جام ملت‌های آسیا ناگهان علی کریمی از رفتن به استرالیا پشیمان شده و تیم ملی را همراهی نمی‌کند، بسیار بحث برانگیز  و قابل تامل بوده، پس باید مسئولان در این خصوص پاسخگو باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: دلیل اینکه چرا علی کریمی در لحظات پایانی از سفر به جام ملت‌های آسیا باز می‌ماند، باعث شده تا سئوال‌های زیادی برای همه به وجود بیاید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه در مورد پیش بینی‌اش از عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا افزود: امیدوارم تیم ملی از این مسابقات سربلند بیرون بیاید و دل مردم را شاد کند. همه دوست داریم تیم ملی در جام ملت‌ها موفق شود تا شاهد عزل و نصب‌های پی در پی در ورزش‌مان نباشیم، هرچند همه چیز قانونی است و باید طبق قانون به آن عمل کنیم.

وی با اظهار گله از عملکرد کارلوس کی‌روش در خصوص کریمی نیز اظهار کرد: کی‌روش باید بداند تیم ملی متعلق به مردم ایران است و مسئولان به این عزیزان مسئولیت داده‌اند تا تیم ملی را به آنچه که خواسته مردم است، برساند.

بذرپاش در پایان گفت: من هم مثل هر ایرانی امیدوار هستم که بازیکنان فوتبال کشورمان با همان غیرت همیشگی این مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذارند.

نظر شما