شناسهٔ خبر: 78907 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احمدی لاشکی در نطق میان‌ دستور:

هدایت زندگی مسئولان به سمت اشرافی‌گری فساد است

قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر در مجلس با بیان اینکه به بهانه برخورد با فساد به جنگ مردم عاشق این نظام رفته‌ایم، گفت: هدایت زندگی مسئولان به سمت اشرافی‌گری فساد است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی  پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی حماسه ۹ دی، بیعت غدیری، یاری عاشورایی، بصیرت علوی، روز همدلی و وحدت، روز رسوایی استعمارگران و قدرشناسی از نظام و ولایت بود که این روز را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود:‌ به بهانه برخورد با فساد به جنگ با مردم عاشق این نظام و مملکت رفته‌ایم، معنای فساد چیست، فساد یعنی آنهایی که میلیاردها وام گرفته‌اند و پرداخت نمی‌کنند، فساد یعنی زمین‌خواران ده‌ها هکتاری که رهایشان کرده‌ایم.

نماینده نوشهر اضافه کرد: فساد یعنی هدایت زندگی برخی مسئولان به سمت اشرافی‌گری و اجازه دادن به امور غیرقانونی به افرادی خاص همچون بابک زنجانی‌ها و شهرام جزایری‌ها و ارتقای اعداد مفاسد.

احمدی لاشکی ادامه داد: عده‌ای از کارگران روزمزد در حوزه انتخابیه به من مراجعه کردند که بیش از یک ماه است که یک روز هم سرکار نرفته‌ایم و شرمنده خانواده‌هایمان هستیم، کمی به فکر رفتم و بعد متوجه شدم که ما نه تنها کمک نیستیم، بلکه آسیب هم هستیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما