شناسهٔ خبر: 78752 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

باقری: هفته‌نامه‌ها و سایت‌ها به کدام شیر نفت متصل هستند که اختلاف‌افکنی می‌کنند؟

مجلسی34 نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت جریان‌های تندرو و افراطی در مجلس گفت: این هفته‌نامه‌ها و سایت‌ها به کدام شیر نفت متصل هستند که این همه اختلاف‌افکنی می‌کنند؟

به گزارش نماینده به نقل از (ایسنا)، حجت‌الاسلام محمد باقری در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مجلس و دولت که اکثرا از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل می‌باشند جریان‌هایی تندرو و افراطی هر دو جریان در تلاش هستند رابطه دولت و مجلس را به چالش بکشانند.

وی تصریح کرد: باید عقلای مجلس توجه داشته باشند آرامشی که در کشور حاکم شده است به دست تندروهای دو طرف از بین نرود که دود این اختلافات به چشمان مردم می‌رود.

نماینده مردم بناب در مجلس افزود: همین آقایان از جریان تندرو بگویند از بودجه سری و غیرسری چقدر برای اداره هفته‌نامه‌های خود دریافت می‌کنند. این هفته‌نامه‌ها و سایت‌ها به کدام شیر نفت متصل هستند که این همه اختلاف‌افکنی می‌کنند؟

باقری همچنین اظهار کرد: آیا برداشت ۴/۱ میلیاردی از صندوق ذخیره ارزی صحیح است؟ آیا ادعای سراج رییس بازرسی کل کشور و رییس هیات نظارت صندوق توسعه ملی کشور مبنی بر اینکه هیچ برداشتی انجام نشده صحیح می‌باشد؟ آیا ادعای دادستان دیوان محاسبات که برداشت را تایید می‌کند صحیح است؟ آیا هیات نظارت بر صندوق توسعه ملی که هیاتی فراقوه‌ای است برداشت را تایید می‌کند؟ که ظاهرا تایید نمی‌کند.

وی افزود: چرا اعتماد مردم نسبت به نظام و سیستم بانکی کشور را خدشه‌دار می‌کنید؟ آیا با این بی‌اعتمادی به دنبال این هستید که مشکلات تولید و اشتغال حل شود؟

نظر شما