شناسهٔ خبر: 78601 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

علی دایی سرمربی تیم عربی می شود؟

علی دایی431 علی دایی که این روزها در دبی به سرمی برد بی خبر از شایعاتی است که در ایران درباره آینده فوتبالی او منتشر می شود.

به گزارش نماینده به نقل از جام جم ورزشی، علی دایی که به همراه خانواده به مسافرت به چند کشور مختلف رفته بود هم اکنون در دبی و سواحل خلیج فارس به سر می برد. پس از اینکه علی دایی از پرسپولیس به طور ناگهانی اخراج شد بسیاری از رسانه ها خبر از حضور او در تیم هایی نظیر پیکان، سایپا و صبای قم دادند اما سرمربی سابق سرخ ها در نهایت هیچکدام از این پیشنهادات را نپذیرفت و حتی اعلام کرد که تا پایان فصل مربی گری نمی کند. اکنون که او در دبی به سر می برد اخبار دیگری درباره وی به گوش می رسد. برخی حضور او در دبی را بی ارتباط به احتمال مربی گری وی در امارات نمی دانند. علی دایی که یک فصل هم در لیگ امارات و در تیم الشباب توپ زده بود با فوتبال این کشور آشنایی دارد اما مشخص نیست که دقیقا از چه تیمی پیشنهاد دارد و مبلغ این قرارداد چقدر است.

در سال های اخیر بحث حضور امیر قلعه نویی هم در لیگ امارات مطرح شده بود که البته این قضیه منتفی شد چرا که سرمربی کنونی آبی ها به زبان انگلیسی تسلط ندارد که حالا بخواهد در لیگ یک کشور عربی کار کند.

نظر شما