شناسهٔ خبر: 77997 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

افضلی‌فرد خبر داد

معوقات فرهنگیان تا پایان سال پرداخت می‌شود

افضلی فرد یک نماینده مجلس از پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از(ایسنا)، مصطفی افضلی‌فرد، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه نقد و بررسی عملکرد نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای ایجاد منطقه آزاد گردشگری سبلان خبر داد و تصریح کرد: هدف ما از ایجاد منطقه آزاد گردشگری سبلان، اختصاص شهرهای اردبیل، مشکین شهر، سرعین و نیر به این منطقه آزاد است.

این عضو کمسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات متعدد در خصوص پرونده کرسنت در کمیسیون اصل نود و با شخص وزیر، خاطرنشان کرد: نباید منافع و مصالح ملی کشور را قربانی یک نفر آقازاده کنیم و اگر بنا باشد هجده میلیارد دلار محکوم شویم، در چنین شرایط تحریم، این خسارت سنگینی برای ایران است.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی از توقیف دو فیلم به‌خاطر از بین بردن ارزش های اسلامی خبر داد و افزود: خوراک فکری که به مردم داده می‌شود، باید مطابق مسائل انقلاب و اسلام باشد.

افضلی‌فرد سوال از وزیران را حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: در خصوص هوشمندسازی و سیستم گرمایشی مدارس به مدارس روستایی که گزارش مشکلات داده‌اند رسیدگی کرده‌ایم و اگر بخشی گزارشی نداده، در اسرع وقت گزارش خود را ارائه دهد تا به مشکلات مربوطه رسیدگی کنیم.

نظر شما