شناسهٔ خبر: 77242 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رودرو نشدن مایلی‌کهن و کی‌روش در آزادی

عدم رویارویی محمد مایلی‌کهن و کارلوس کی‌روش سوژه جالبی برای خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در ورزشگاه آزادی شده بود.

به گزارش نماینده، در حالی که نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد در پایان نیمه اول با نتیجه یک - یک به پایان رسید حاشیه‌هایی در ورزشگاه وجود دارد که در زیر می‌خوانید.

 

* فرج‌الله یثربی ناظر این این دیدار در چند صحنه به نیمکت‌نشینان پرسپولیس به دلیل خروج از منطقه فنی تذکر داد.

 

* بعد از اینکه از ورود ۳۵ مربی در حال آموزش به قسمت CIP ورزشگاه آزادی جلوگیری شد اما در دقیقه ۴۰ بازی مجوز حضور آنها صادر شد و این مربیان در این قسمت از ورزشگاه مستقر شده و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

 

* در حالی که در این چند روز حمید درخشان و نعیم سعداوی علیه یکدیگر به دلیل برخی مسائل شکایت کرده بودند اما امروز پیش از بازی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

 

* حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس که برای گذراندن یک دوره مربیگری چند روزه راهی انگلیس شده بود شب گذشته به تهران بازگشت و امروز هم روی نیمکت پرسپولیس نشست.

 

* صحبت درباره وضعیت حمیدرضا سیاسی سوژه داغ خبرنگاران بود.

 

*‌در بین  دو نیمه سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به صحبت با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت.

 

*در حالی که محمود خوردبین برای حضور در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در مالزی به سر می برد، کارهای مربوط به سرپرستی تیم پرسپولیس برعهده حسین عبدی است.

 

*نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که توپ جمع کن‌ها به زمین نیامده بودند و پس از گذشته یک دقیقه از نیمه دوم توپ جمع کن ها وارد زمین شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی‌که دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان بدون تماشاگر است امروز محمد مایلی کهن به همراه دو نوه‌اش به ورزشگاه آزادی آمد و در جایگاه سی آی پی نشست. این اولین حضور مایلی کهن در محافل ورزشی بعد از زندانی شدنش به خاطر شکایت علی دایی است.

 

مایلی‌کهن در ردیفی پایین‌تر از کی‌روش نشست و با سرمربی تیم ملی هم روبه رو نشد.

 

*‌برخورد سرد محمد مایلی‌کهن و کارلوس کی‌روش تبدیل به سوژه خبرنگاران شده بود به طوری که آنها حتی در بین دو نیمه هم با یکدیگر خوش و بش نکردند.

نظر شما