شناسهٔ خبر: 77219 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

چهره‌های آشنا در میان زائران

حضور فعالان فرهنگی سیاسی کشور در پیاده‌روی اربعین+عکس

زائران اربعین حسینی حرکت عظیم و پرشور پیاده‌روی اربعین بازتاب پرحجمی در شبکه‌های اجتماعی داشته که بخشی از آن مربوط به تصاویر حضور فعالان فرهنگی ـ سیاسی کشور است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، این روزها که به اربعین شهادت امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان نزدیک می‌شویم، سرزمین کربلا میزبان میلیون‌ها زائر از سراسر جهان است.

این حرکت عظیم و پرشور بازتاب خوبی در شبکه‌های اجتماعی داشته است. از روزهای گذشته  تصاویری از حضور فعالان فرهنگی ـ سیاسی کشور هم در میان نصاویر منتشر شده به نمایش گذاشته شده که می‌توان به حضور حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمت چپ وی مشاهده می‌شود.

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

سیدمحمد حسینی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیاده‌روی نجف به کربلا

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در پیاده‌روی نجف به کربلا

حاج حسین یکتا از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیاء (ص)

حجت‌الاسلام رضا غلامی رئیس موسسه علمی پژوهشی صدرا

وحید یامین‌پور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری

محمدرضا طاهری از مداحان اهل بیت (ع)

همچنین هنرمندانی از جمله الهام چرخنده (زهرایی) و محسن افشانی هم از دیگر زائرانی هستند که در شبکه‌های اجتماعی حضور خود را در پیاده‌روی اربعین از نجف به کربلا اعلام کردند.

 

نظر شما