شناسهٔ خبر: 77116 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

قدردانی آیت الله دستغیب از دانشجویان ولایی

شیراز هرگز جولانگاه فتنه نیست

آیت الله دستغیب تولیت حرم شاهچراغ(ع) طی پیامی با تقدیر از واکنش دانشجویان ولایی و انقلابی شیراز، سخنان موهن عنصر فتنه در شیراز را محکوم کرد.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب طی پیامی با تقدیر از واکنش دانشجویان ولایی و انقلابی شیراز، سخنان موهن عنصر فتنه در دانشگاه شیراز را محکوم و و گفت: هم‌اینک به فتنه‌گران هشدار می‌دهیم خوش‌خیال نباشید، شهر ولایتمدار شیراز هرگز جولانگاه شما نیست.

گفتنی است، در پی خلف وعده مسئولان استانداری فارس در دستگیری و پاسخگویی برای اعطای مجوز سخنرانی فعال فتنه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشجویان دانشگاه های شیراز برای دومین شب متوالی مقابل استانداری فارس تجمع کردند

در این تجمع که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های شیراز از جمله دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز و دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد، دانشجویان در ابتدا با تجمع در مقابل دفتر امام جمعه شیراز، ضمن اعلام اعتراض نسبت به عدم پاسخگویی شخص استاندار فارس نسبت به وقایع شب گذشته در دانشگاه علوم پزشکی، هشدار صریح خود را نسبت به حضور فتنه گران در دانشگاهها ابراز داشتند.

در این تجمع دانشجویان با شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "دبیر کل سیاسی، استعفا، استعفا"، "شورای تامین فارس، خجالت خجالت" و "شهر مقدس ما جای منافقین نیست" اعتراض خود را نسبت به مسامحه مسئولان استانداری فارس در اجرای وعده های خود اعلام داشتند. همچنین در این تجمع مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن تشکر از واکنش قاطع و انقلابی دانشجویان شیرازی، از پیگیری مساله و احضار مسئولان مربوطه توسط آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس خبر داد.

در ادامه، دانشجویان معترض با حرکت به مقابل استانداری فارس، برای دومین شب متوالی مقابل این مکان تجمع کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان استانی برسانند. در این تجمع دانشجویان با قرائت قطعنامه ای، مطالبات خود شامل پیگیری قضایی هتاکی های انجام شده توسط هادی غفاری، پیگیری مساله ضرب و شتم یکی از دانشجویان بسیجی توسط افراد امنیتی در حاشیه جلسه سخنرانی هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پاسخگویی مسئولان ذیربط درباره اعطای مجوز برای سخنرانی چنین فرد هتاکی در دانشگاهها و عدم حضور هرگونه عنصر فتنه گر در دانشگاه های شیراز را اعلام نمودند.

نظر شما