شناسهٔ خبر: 76843 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واکنش ها به لغو سخنرانی چهره های اصولگرا در دانشگاه ها ادامه دارد

تقوی: دولت سعه صدر و تحمل خود را افزایش دهد

تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن انتقاد از لغو سخنرانی منتقدان، به دولت توصیه کرد که سعه صدر و تحمل خود را افزایش دهد.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، درباره لغو سخنرانی مخالفان دولت از جمله مخالفان شناسنامه‌دار همچون حسین شریعتمداری در دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: ما از شرایطی که برای دانشگاه پیش آمده ناراحت هستیم و خوشایند نیست چرا که دانشگاه همیشه مرکز نقد و انتقاد بوده است و شخص رئیس‌جمهور همواره می‌گوید دولت را مورد نقد قرار دهید.

تقوی با بیان اینکه چرایی لغو سخنرانی مخالفان را باید از خود دولت پرسید، تصریح کرد:‌آنها با این کار جامعه دانشگاهی را دوقطبی کردند و اگر در آینده این روند ادامه پیدا کند این مسائل به جای باریک خواهد کشید.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: نباید طوری مدیریت کنیم که بین اقشار مختلف یک جامعه را جدایی بیندازیم یا آنها را روبروی هم قرار دهیم چراکه شیوه تقابلی در مدیریت اشتباه است.

وی به دولت توصیه کرد که سعه صدر و تحمل خود را افزایش دهد و بر همین اساس به اظهارات شفاف و صریح دانشجویان نزد مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دولت هم اگر می‌تواند پاسخ نقد دانشجویان را بدهد و در غیر این صورت صحبت آنها را بپذیرد.

 

نظر شما